י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: וינבך ופוקס הרטיטו עם 'קהילות הקודש'

במסגרת מעמד "נעשה ונשמע" של הפרוייקט "לומדים זוכרים", ביצעו החזן דוד וינבך וילד הפלא דודי פוקס את היצירה האגדית "קהילות הקודש" בלחנו של החזן שמואל מלבסקי • צפו

צפו: וינבך ופוקס הרטיטו עם 'קהילות הקודש'

היה זה מעמד ׳נעשה ונשמע׳ וסיום של כאלף ילדים המשתתפים בפרויקט 'לומדים זוכרים' – 'אנחנו וצאצאינו' ללימוד משניות לזכרם של קדושי השואה הי״ד, בראשות גדולי ישראל, נשיא 'ועידת רבני אירופה', הגר"פ גולדשמידט ויוזם הפרויקט, הנגיד גבריאל גרמן זכרייב ממוסקבה.

הילדים סיימו 6.250.000 משניות לזכרם ולעילוי נשמתם של ששת מיליוני אחינו היקרים ובראשם גדולי עולם אדירי התורה והיראה זצוק"ל הי"ד שנהרגו עקה"ש ושל כרבע מיליון הקדושים שחירפו נפשם במלחמה נגד הנאצים במסגרת צבאות בעלות הברית ובמחתרות. הסיום נערך במלאת שבעים ואחת שנים ליום שחרור והצלת שארית הפליטה באירופה.

במהלך הערב התקיים ביצוע מרגש ליצירה ׳קהילות הקודש' של החזן שמואל מלבסקי, מפי החזן דוד וינבך וילד הפלא דודי פוקס. ליוותה את הביצוע המפואר מצגת מרטיטת לב אודותחורבנה של יהדות אירופה. באולם שררה חשיכה. אלף הילדים עמדו על רגליהם, כל אחד הדליק נר אלקטרוני והאורות ריצדו באפילה - "כזוהר הרקיע מזהירים".

מלבסקי קהילות הקודש דוד וינבך ביצוע מרגש דודי פוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד