י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אבל כבד באנטוורפן: עמוד החסד וחסיד בעלזא רבי אהרן כהן זצ"ל

בגיל 49 בלבד ולאחר שנתיים של מחלה, נפטר בשבת באנטוורפן איש החסד הגאון רבי אהרן כהן זצ"ל, מחשובי הקהילה וחסידות בעלזא • כיהן כרב בית המדרש מוריה טערליסט, היה ר"מ בישיבה לצעירים של בעלזא והקים את ארגון 'רכב'

הגאון רבי אהרן כהן זצ"ל,
הגאון רבי אהרן כהן זצ"ל,

אבל באנטוורפן: בבלגיה נפטר בליל שבת בבית החולים הגאון רבי אהרן כהן זצ"ל, מחשובי חסידי בעלזא ומגדולי העסקנים של הציבור החרדי באנטוורפן, כשהוא בן 49 בלבד בפטירתו.

בשנתיים האחרונות התייסר במחלה הארורה וסבל ייסורים רבים ורבים העתירו בתפילה לרפואת אהרן בן מליה, אך השבת נצחו אראלים את המצוקים והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל נולד בחודש תמוז בשנת תשכ"ו לאביו גאב"ד פריז הגאון רבי ירמיה מנחם כהן חבר נשיאות מרכז רבני אירופה, ובשמחת הברית שלו שימש האדמו"ר מבעלזא כסנדק, לאחר שהוכתר לאדמו"ר וקיבל עליו את עול ההנהגה.

בהגיעו לפרקו נישא לבת הרב אברהם יצחק אנגל ונכדתו של בעל 'חשב האפוד' הרב פאדווא זצ"ל גאב"ד לונדון.

בעשר השנים האחרונות כיהן כרבה של ביהמ"ד מוריה טערליסט, שם התפלל האדמו"ר מהר"ם מבילגורייא זצ"ל בעת ביקורו באנטוורפן בחודש אלול בשנת תש"ט, כן כיהן שנים רבות כר"מ בישיבה לצעירים דחסידי בעלזא באנטוורפן.

הוא הקים את ארגון 'רכב' העוזר למאושפזים בבתי החולים בבלגיה ורבים התארחו בביתו - להם היה דואג במסירות, הוא אף הקים את ארגון 'ערבים' באנטוורפן.

מדובר בטרגדיה קשה מאוד לקהילה החרדית באנטוורפן ובפרט בחסידות בעלזא.

הלוויתו תתקיים מחר (א') בשעה 16:30 אחר הצהריים מבית המדרש המרכזי דחסידי בעלזא ולאחר מכן מבית מדרשו מוריה ברחוב טערילסט באנטוורפן לשדה התעופה בבריסל וארונו יגיע לקבורה בארץ.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
אנטוורפן בלגיה הלוויה הרב אהרן כהן רבי ירמיה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד