כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

צפו: שולי רנד מכה את גורי אלפי בנוק אאוט

המגיש והוקמיקאי הפופולארי הלם בזמר שולי רנד, שלא נשאר חייב והשיב לו עם נוק אאוט מדוייק - וידאו

צפו: שולי רנד מכה את גורי אלפי בנוק אאוט
ל

נוק אאוט מעולם אחר: במסגרת התכנית "היום בלילה" עם הקומיקאי גורי אלפי, הגיע שולי רנד להתארח, התעמת עם אלפי, והשיב להשמצותיו הכפרניות של המגיש.



העימות, שהיה מוזיקאלי בסגנון ה'ראפ', נפתח מצידו של אלפי,כשחלק מהדברים אינם ראויים להיכתב באתר חרדי. בין דבריו השמיץ אלפי: "הסכמת לבוא, ואותי זה די מרשים, קוראים לך שולי, זה לא נחשב שירת נשים?". ובהמשך: "כן, אלוקים הוא גדול, מלא ביופי ותבונה. אגב, ראית אותו פעם? כי אני אשמח לתמונה...

"..ויודע מה, נניח, יום אחד כשאמות, כאעלה לגן עדן ואגלה שם ישות, אודה שיש אלוקים ואנופף לשלום, לא האמנתי - ועכשיו יאללה קרחנה בגיהנום".

"ואלפי חותם: "לסיום, שולי, אני רוצה לעשות לך קצת נחת: איזו ברכה אני אומר אחרי שבעטתי בך"?

בשלב הזה רנד לא נותר חייב, והשיב ב'נוק אאוט' משלו, שגרר תרועות רמות מהקהל :"באמת, רבינו גורי, סליחה ומחילה, שלא האמנתי לך לאף מילה. משחק לי אותה אתאיסט וכופר, כשמולי אני רואה יהודי עם לב בוער. מלא אמונה, דלוק על מצוות, ממש בן מלך שעשוי מאבנים טובות. קבל רבינו גורי דיווח מעודכן: הקדוש ברוך הוא איתנו באולפן. הוא עורך ומצלם ומביים והוא מקליט, וכמה רייטינג תעשה - זה רק הוא מחליט".

רנד ממשיך במכה הניצחת: "על איזה גיהנום אתה מדבר? מה, נראה לך שאבאל'ה נוקם ונוטר? פתח את הראש, תפנים רעיון: גם פושעי ישראל מלאים מצוות כרימון. מה כל כך חשוב לך לראות תמונה? איפה שנגמר השכל מתחילה האמונה".

רנד חותם בנקודה רגישה מאד - אחוזי הצפיה של התכנית, ביחס לתכנית הלילה המתחרה "לילה טוב" בערוץ 10, של המגיש אסף הראל: "ואל תספר לי שאין לך אלוקים, יש לך את אלוהי הרייטניג, חסר הרחמים. אז תתעורר תינוק שבוי, אח יקר, אצל אבינו הרחמן אף פעם לא מאוחר. ועם עכשיו תהיה אמיץ, את הכפפה תרים, נסדר לך תכנית בישול בערוץ 20. לשמוע ממך על מחסור בהשגחה? מי הציל אותך מקריירה בדעיכה? מי נתן לך ברק וחדות לשון? מי שלימד את אסף הראל איך עושים את זה נכון"...
שולי רנד גורי אלפי היום בלילה יש אלוקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד