י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הלקח לא נלמד? המגישה אושרת קוטלר: "מתנחל שפוי. יש גם כאלה"

הדי פרשת רמי סדן שכמעט וגרמו למשבר קואליציוני עוד לא שככו, וכבר סערה חדשה - ושוב מבית ערוץ 10: מגישה בכירה עלבה במתנחלים, והתנצלה • יו"ר ש"ס דרעי: "ההתנצלות המהירה מוכיחה שהצלחנו לייצר שינוי"; ומה חושב בני רבינוביץ?

אולפן ערוץ 10, מה קורה שם? צילום: פלאש90
אולפן ערוץ 10, מה קורה שם? צילום: פלאש90

מחסום לפה? עדיין לא נרגעו הרוחות סביב סערת רמי סדן, וכבר עוררה מגישת 'המגזין' בחדשות 10 אושרת קוטלר סערה לאחר שבמהלך שידור כתבה על מתנחלים אמרה על מתנחל כי הוא "יודע לשיר, יודע לערוך, אין ספק שמדובר במתנחל שפוי. יש גם כאלה, אפילו ביצהר".

מי שפתח את המחאה היה עיתונאי חדשות 2 מהמגזר הדתי-לאומי עמית סגל, שפרסם בפייסבוק את הסרטון בו נראית קוטלר אומרת את הדברים, וכתב - "ממתין במתח לראות מי מעובדי וראשי חדשות 10 ייצא מגדרו נגד ההתבטאות המכוערת הזו. או שזה שמור רק לרמי סדן?".

לעומת פרשת סדן שבה ההתנצלות הגיעה באיחור רב, הפעם זה הגיע די מהר. חברת חדשות 10 פרסמה אמש תגובה בה נכתב כי - "מנכ"ל חדשות 10 שוחח מיד בתום השידור עם אושרת קוטלר שהתנצלה על ניסוח הדברים. קוטלר הבהירה שכוונתה היתה לתמוך ברוח המתונה שנשמעת בקרב תושבים בהתנחלות יצהר. היא תבהיר זאת בצורה מסודרת בשבוע הבא בתוכניתה".

מי שעד לפני רגע עמד במרכז פרשת סדן, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הגיב בטוויטר - "‏ההתנצלות המהירה והברורה של אושרת קוטלר הערב הוכיחה שש״ס הצליחה ליצור שינוי: התקפות על ציבורים בישראל לא עוברות יותר בשקט".

קוטלר לא הסתפקה בהודעת חברת החדשות ופרסמה התנצלות בדף הפייסבוק שלה. קוטלר: "הערב שידרנו ב"המגזין" כתבה שבאה לפרגן לדובר מוכשר שמייצג את מפעל ההתנחלויות בפייסבוק וזוכה להצלחה בינ"ל מרשימה.

"בתום הכתבה החלטתי להמשיך ולפרגן לעזרי טובי, שגם שר יפה בעיניי - וציינתי שטוב לדעת שיש מתנחלים "שפויים" במרכאות, אפילו בהתנחלות כמו יצהר. כוונתי הייתה כמובן למתינות שמגלה טובי, ורבים נוספים כמוהו, ואני מצרה על כך שהניסוח הספונטני לא היה מוצלח ולא תאם את כוונתי".

מי שהגיב בעוקצנות על הסערה הוא העיתונאי החרדי בני רבינוביץ', שצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי בפרשת אלאור עזריה הודו עיתונאים כי בציונות הדתית יש גזענות כלפי ספרדים, ומשם גם הגיבוי לסדן. "אבל אבוי אם מישהו ידבר בגנות המתנחלים", הוסיף רבינוביץ'.
אושרת קוטלר משבר רמי סדן חדשות 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד