ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רמי לוי מסתבך; בכירים ברשת נחקרו במח"ש

במח"ש בודקים חשד לפיו חתנו של איש העסקים רמי לוי שיחד שוטר

.
.



אמש (מוצ"ש) פורסם כי שני חוקרים פרטיים שמינה חתנו של רמי לוי, אופיר אטיאס, חשודים כי שיחדו שוטר בתמורה למידע על עובד הרשת לשעבר, אלקי אלון, שהתלונן במשטרה נגד רמי לוי. השוטר, אטיאס ושני החוקרים הפרטיים נחקרו באזהרה במשרדי המחלקה לחקירת שוטרים.

על פי החשד במחלקה לחקירת שוטרים, שני חוקרים פרטיים שמינה חתנו של רמי לוי - אופיר אטיאס, ששימש גם כאחראי על הפרוייקטים ברשת, שילמו שוחד לשוטר ותיק במשטרת פתח תקווה.

בתמורה, על פי הפרסום בערוץ 2, הוציא השוטר ממחשב המשטרה את כל המידע שיש במשטרה על אלקנה (אלקי) אלון, לשעבר מנהל פעילות הסלולר בחברת רמי לוי ומי שחשף את החשדות על רמי לוי ואנשיו, והעביר את התיק לחוקרים הפרטים מטעם אטיאס.

כאמור - השוטר שהוציא את המידע, אטיאס ושני החוקרים הפרטים, נחקרו באזהרה בחשד לעבירות של מתן וקבלת שוחד, פגיעה בפרטיות והפרת אמונים. השוטר נשלח למעצר בית לאחר שהתברר שאין זו הפעם הראשונה שהוא מעביר מידע לחוקרים פרטיים תמורת שוחד.

מפרקליטו של אופיר אטיאס, עורך הדין גדי טל, נמסר בתגובה - "אופיר אטיאס מכחיש ביצוע כל עבירה. אלמלא היה מדובר במר אטיאס, ספק אם מישהו היה טורח להדליף את קיומה של החקירה הזאת, שתסתיים בלי שום ממצא נגד אטיאס".
רמי לוי חקירה במחש אלקי אלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד