י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אלי ישי מגיב לדרעי: "קיבלתי ש"ס מרוסקת"

ש"ס יורדת בסקרים, ויש מי שנזכר במריבה הישנה: לאחר דבריו של דרעי נגד ישי, עולה האחרון למתקפת תגובה חריפה

אלי ישי, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אלי ישי, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

נמשכת מתקפת התגובה של יו"ר 'יחד' אלי ישי על דבריו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שהאשים את ישי בירידה במספר המנדטים של ש"ס. "כשיש הרבה מנדטים זה הוא, כשיש ירידה במנדטים זה לא הוא", אומר ישי.

בראיון נועם לזיגמן בקול ברמה אמר הבוקר היו"ר לשעבר - "קיבלתי את ש״ס בגרעונות של 150 מיליון ש״ח. עיתון יום ליום היה בפירוק, רשת מעיין החינוך כמעט קרסה לחלוטין. דרעי היה עסוק במשפטו הציבורי והאישי. במשך שנים התנועה הייתה בלא כל תפקוד, קיבלתי אותה מרוסקת לחלוטין"

ישי הוסיף - "אין ביני לבין דרעי דם רע. אני לא יכול לעבוד תחת בנאדם שלא נותן לאף אחד לדבר. כשיש הרבה מנדטים זה הוא, כשיש ירידה במנדטים זה לא הוא. אי אפשר לתלות את הכל בציבור, צריך לקחת אחריות".

התגובה של ישי מגיעה בעקבות דבריו של השר דרעי שנשאל בראיון לרדיו 'קול חי' ביום שישי על הסקרים האחרונים בהם רושמת ש"ס ירידה במספר המנדטים, והשיב כי - "אין ספק שמערכת הבחירות הקשה שעברנו בתוכנו פנימה - כולנו זוכרים את הדברים הקשים שהטיחו בש"ס, המחלוקת והפילוג שהיו, הקמת מסגרות חדשות - עשתה את שלה, זה סיבה אחת".

דרעי תקף את אלי ישי - "ש"ס הייתה מנותקת במשך המון שנים נתק מוחלט מהשטח. לא היה קשר בין השטח של ש"ס למעלה. מה שהחזיק את ש"ס כל השנים הייתה דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שבמקום למנף את זה לאחר פטירתו, בחרו לגרום לפילוג".
אלי ישי אריה דרעי יור שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 104 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד