י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלי ישי חושף: "המקובל שתדרך את אולמרט - חזה אירועים נוספים"

בסוף השבוע פורסם כי אולמרט שיתף את חבריו לאגף בכלא ב'מויפת' מתקופת כהונתו כראש ממשלה, כאשר אלי ישי העביר מסר ממקובל מסתורי שחיזבאללה יפגע בספינת חיל הים • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' חושף ישי פרטים נוספים ומרתקים

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

סיפורים מפעימים מאגף 10 בכלא מעשיהו, שם שוהה ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט: על פי פרסום במגזין סוף השבוע של 'מאקו', אולמרט סיפר לאסירים על מלחמת לבנון השניה - שבימים אלו מלאו לה עשור.

לפי הסיפור ב'מאקו', "בזמן המלחמה אהוד קיבל טלפון בהול מהשר דאז אלי ישי", סיפר אחד האסירים. ישי, שהיה אז אז סגן ראש הממשלה, שר התמ"ת וחבר הקבינט, ביקש לפגוש את אולמרט בדחיפות. הוא סיפר לו שמקובל ידוע העביר לו מסר לפיו החיזבאללה מתכוון לפגוע בספינה של חיל הים. אלי ישי אמר לאולמרט שהוא מאמין לדברי המקובל, ושכדאי לבדוק את העניין ולהיזהר.

לפי המשך הסיפור ב'מאקו', "אולמרט אמר לו שהוא לא לוקח סיכון, למרות שזה נשמע לו מוזר, והתקשר למזכיר הצבאי כדי שיעביר מסר למפקד חיל הים להיזהר ולהיות בכוננות", מספר האסיר. "כעבור כמה שעות טיל של חיזבאללה פגע בספינת הטילים אח"י חנית, וארבעה לוחמים נהרגו. אולמרט אמר שהוא היה בהלם מוחלט כאשר קיבל את הדיווח הזה. הוא הבין שזה לא סתם צירוף מקרים".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' משחזר אלי ישי את הסיפור. "זה היה ביום שישי, כשחזרתי לירושלים מדיון ביטחוני של המטבחון בקריה בתל אביב, כאשר יומיים קודם החלטנו בקבינט לצאת למלחמת לבנון השניה. הרב המקובל העביר לי מסר שהחיזבאללה מתכונן להפציץ את ספינת חיל הים, יהיה שם ארבעה הרוגים - וטוב יהיה אם בחיל הים יזיזו אותה ממקומה".

"התקשרתי לראש הממשלה דאז אהוד אולמרט ואמרתי לו את דברי הרב, הוא לקח את זה ברצינות - זאת לאחר שמספר פעמים העברתי לו מסרים שהתבררו לנכונים. אהוד הקשיב, והפנה אותי למזכירו הצבאי גדי שמני, שאמר כי כפי הידוע לו האונייה נמצאת לצורך מבצעי, והוא יבדוק מה לעשות עם המידע".

ישי ממשיך ומספר בערגה: "עברו כמה שעות והשבת כבר בפתח. ביקשתי מהמאבטח שבמידה ויש אירוע דרמטי שיעדכן אותי. בליל שבת ישבתי עם בני משפחתי וסיפרתי להם את דברי המקובל שהתריע, לא עבר זמן מה והגיע המאבטח וסיפר כי החיזבאללה פגע באונייה של חיל הים ומספר חיילים נהרגו".
אהוד אולמרט אלי ישי המקובל מלחמת לבנון חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד