י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בלעדי: הסיפור המטורף מאחורי תמונת הרב חשין בתחפושת

בתמונות שהופצו לאחרונה נראה הרב יום טוב חשין, שמנהל מאבק מר ברב ברלנד, כשהוא מוברח בתחפושת מאוקראינה. העסקן הלל כהן חושף את הסיפור הלא ייאמן מאחורי הקלעים: "בריונים התנפלו עליו. נתנו לו מכות רצח עם מוטות ברזל". כל הפרטים

הרב חשין עם הלל כהן
הרב חשין עם הלל כהן

המלחמה הקשה שהתחדשה שוב בין אנשי 'שובו בנים' למשפיע הברסלבאי יום טוב חשין שנחשפה ב'בחדרי חרדים' עולה שלב. תמונות שהופצו ברשתות מראות את הרב יום טוב חשין כשהוא נמלט מאומן כשלראשו קפוצו'ן ומכנסי גי'נס.

מי שנראה מוביל את הרב חשין הוא העסקן הלל כהן מקייב שכתב ל'בחדרי חרדים' אודות התמונה של הרב חשין הנראה נמלט ונס על נפשו.

"שמי הלל כהן ואני אחד מעסקני ברסלב בעיר קייב. במסגרת פעולותיי השגרתיות אני מסייע פעמים רבות לאנשים שנקלעו לקשיים ובעיות שונות באוקראינה" סיפר כהן ל"בחדרי חרדים".

לדבריו, "בשבוע האחרון העברתי בתמימות לכמה אנשים תמונות של אחד מהאנשים שבעבר סייעתי לו. מטרתי הייתה להציג בפניהם לאיזה שפל מדרגה של אלימות הגיעו קבוצה של בריונים צעירים שמפילים את חיתתם על אנשי שלומנו באומן ובארץ ישראל, ולא עלה על דעתי שאותם אנשים יעשו בתמונות הללו שימוש שקרי ולא ראוי".

כהן הוסיף, "בתמונות אלו נראה המצולם בדרכו משדה התעופה בוריספול בקייב לאחר שאותם בריונים התנפלו עליו ונתנו לו מכות רצח עם מוטות ברזל במוצאי שבת שלאחר ראש השנה בשנת תשע"ד. לאחר אותו לילה הוא נאלץ להתחבא בדירת מסתור במשך 24 שעות כאשר בכל אותו הזמן חיפשו אותו חבורות של אותם בריונים ברחובות העיר ובדירות שונות כדי להשלים את המשימה שקיבלו על עצמם להפוך אותו לצמח".

לדבריו, "כדי להימלט ממבקשי נפשו, נאלץ המצולם להתחפש באופן שבו הוא מצולם בתמונות וכך הגיע אליי לעיר קייב. לפי המידע שהגיע לידינו אותם ביריונים המתינו לו בטרמינל של קייב ובמתחם קבלת הקהל בנתב"ג ולכן הוא נאלץ להמשיך את טיסתו לארץ באותה תחפושת ולטוס לישראל דרך ורשה ולא בטיסה ישירה. סייעתי לו בכל סידורי הטיסה ולמחרת הוא הגיע בשלום לישראל".

לסיום מסר כהן: "אם מישהו סבור לעשות שימוש שקרי או לא הוגן בתמונות אלו, אאלץ לפרסם את הסיפור האמיתי של תמונות אלו באמצעי התקשורת השונים ובקבוצות הוואטסאפ כדי לקיים בנפשי והייתם נקיים מה' ומישראל ולא תעמוד על דם רעך".
הרב יום טוב חשין הרב אליעזר ברלנד הלל כהן קייב ברסלב, שובו בנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד