י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הבוקר: עצרת מחאה נגד מתפללים נוצרים בקבר דוד

אל קבר דוד המלך צפויים להגיע היום מתפללים נוצרים ולקיים טקס תיפלה, למקום צפויים להגיע עשרות מתפללים בליווי רבנים כדי למחות על חילול הציון

חרדים בסמוך לקבר דוד בירושלים, צילום: פלאש90
חרדים בסמוך לקבר דוד בירושלים, צילום: פלאש90

הבוקר (ב') צפויה להתקיים תפילת נכרים בקבר דוד המלך בהר ציון הסמוך לרובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים. מתפללים יהודים במקום נערכים כבר מאמש לפעילות מחאה בשל כך.



על פי הודעת מטה המאבק של "מתפללי קבר דוד המלך", בעצרת המחאה צפויים להשתתף רבנים ואישי ציבור, וביניהם הרב שלום ארוש ראש מוסדות 'חוט של חסד', רב מתפללי קבר דוד המלך הרב אהרן יצחק שטרן, הרב אלדד שמואלי ועוד, כאשר לפני התיבה יעבור הרב יוסף ברגר.

"באם ח"ו לא נצליח לעצור את חילול ה' הנורא", אומרים שם, "מיד לאחר יציאתם של הערלים מהציון הקדוש יערך ע"י רב מתפללי קבר דוד הרב אהרן יצחק שטרן שליט"א מעמד של בקשת כפרה סליחה ומחילה מדוד מלך ישראל, בתוך מתחם הציון הקדוש".

בהודעה שפרסמו לקראת העצרת הם אומרים כי - "אנו מתפללי קבר דוד המלך מודיעים בזאת: אין כאן לא מלחמת דת, ולא מלחמת תרבות, אלא שאט נפש מדורסנות אלימות ורגל גסה עם לב של אבן.

"אנו מוחים על ברבריות גסת רוח לחלל ולהצר רגלי דת אחרת במקום המקודש להם. בקבר דוד נכנסים מדי יום, עשרות אנשי דת מכל העולם כמו בכותל המערבי ונוהגים בכבוד, וכאן קבוצה קטנה שמגיעה בזדון להציק ולחלל את המקום הקדוש הזה, אנו לא ניתן לזה יד. אנו מוחים בכל תוקף על חילול קבר דוד וביהכ"נ פעיל ע"י אנשי דת שאינם בני ברית כולל צלמים רומחים קטורת ועוד.

"קבר דוד הינו אתר יהודי קדוש וביהכ"נ פעיל ודין מחללו לחוק העונשין הינו עיין חוק העונשין מקומות הקדושים. אנו מוחים על מיסות, ותפילות, הנערכות בחדר מעל הציון נגד ההלכה היהודית ומעבר למה שהם מכנים סטטוס קוו. אנו זועקים את זעקתם האילמת הנצחית, של מיליוני יהודים שנרצחו, נעקדו, נטבחו, נשרפו, בעלילות הדם השונות, באינקוויזיציה הארורה, במסעי הצלב, במאורעות ת"ח ת"ט, בשואה האיומה ובכל עת, בשם דת השנאה.

"סמל אומתנו הישראלית ודגלנו, חצוב מהמקום הזה "המגן דוד" החקוק במגינו של דוד המלך וחייליו עד היום הזה, לא ניתן לחללו ולא ניתן להמירו בסמל ו/או דת אחרת. אנו קוראים בזאת לראש הממשלה ונשיאה, לחברי הממשלה ,חברי הכנסת, ראשי עיריות, נציגי הציבור, רבנים, דיינים, שופטים, אנשי רוח ועמך בית ישראל, שמרו על דגלנו, סמלנו, כבודנו, ואחדותנו כעם.
אנו מכריזים בזאת ארור האיש אשר יחלל את קבר דוד".
קבר דוד הר ציון תפילת נוצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד