י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דו"ח יצחקי: עשרות חכי"ם חשודים בפלילים

דוח סודי של המשטרה מצא כי עשרות ח"כים ביצעו עבירות - הדוח הסודי הוכן בהנחיית ראש אגף חקירות ומודיעין ניצב מני יצחקי והושלם ב-2014 • הדוח מרכז את כל המידע הפלילי לכאורה שיש ברשות המשטרה - על כל 120 חברי הכנסת והשרים בכנסת

מליאת הכנסת, צילום: פלאש90
מליאת הכנסת, צילום: פלאש90

במהודרת החדשות של ערוץ 10 נחשף אמש (א') כי המשטרה מחזיקה בדוח סודי המכיל את כל המידע המצוי בידיה בנוגע ל-120 חברי הכנסת והשרים שכיהנו בכנסת הקודמת.

המסמך הסודי מכיל את כל המידע המצוי בידי במשטרה בנוגע לכל 120 חברי הכנסת והשרים שכיהנו בכנסת הקודמת. הדוח כולל עבריות שביצעו לכאורה עשרות חברי כנסת , ובהן גם עבירות פליליות ופרשיות שחיתות לכאורה.

לפי הדיווח, הדוח הוכן בהנחיית ראש אגף חקירות ומודיעין, ניצב מני יצחקי והושלם ביולי 2014. במידה ויש במסמך הסודי גרם של אמת, הוא יכול לשמש בסיס לחקירות פליליות.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדיניות ראש אח״מ הנה לבדוק כל מידע מודיעיני במקצועיות וביסודיות ולמצות עד תום כל הליך המחויב מתוקף תפקידנו. כל איסוף או שליפת מידע נעשה כפוף לדין ולסמכות המוקנית לנו על פי דרישת הגורמים המוסמכים במשטרה ובגופי האכיפה משיקולים מקצועיים גרידא וברגישות הראויה - וכן מדווח על פי חוק".
מליאת הכנסת חברי כנסת פלילים דוח יצחקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד