ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מכת "שודדי הכלות": בית כלה נשדד בבני ברק

שבוע לאחר שדווח ב'בחדרי חרדים' על שוד בית כלה בירושלים, אמש נשדד ביתה של כלה האמורה להתחתן ביום רביעי • 'בחדרי חרדים' מתגייס למען הכלה - התגייסו גם אתם

מכת "שודדי הכלות": בית כלה נשדד בבני ברק

מספר ימים לפני החתונה נכנסו גנבים לביתה של הכלה, ורוקנו את כל תכשיטי החתונה וכלי הכסף. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר במשפחה חשובה מאחת החסידויות המפורסמות בבני ברק המחתנים את בתם השבוע.

אתמול (ראשון) בסביבות השעה 11:00 בבוקר נכנס גנב לדירת המשפחה במרכז בני ברק. לבית משפחה שתי קומות, בקומה השנייה שהתה הכלה לבדה ושוחחה בטלפון, מבלי ששמעה שום דבר בבית.

הגנבים רוקנו את כל התכשיטים גם של הכלה, והמתנות שקיבלה לאירוסין. מדובר בנזק של עשרות אלפי שקלים. ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי ככל הנראה דלת הבית הייתה פתוחה מה שאיפשר לגנבים לפעול באופן חופשי מבלי לעלות לקומה למעלה.

משטרה שהוזעקה לבית לקחה מהמקום טביעת אצבעות.

מכרי המשפחה מבקשים לסייע לכלה. בפוסט שפורסם הם כותבים - "היא עוד לא הספיקה לבנות את ביתה וכבר ביקשו להחריב לה אותו, זו תחושתה של הכלה שמתחתנת השבוע ביום רביעי ואמש רוקנו להוריה את הבית מכל כלי הכסף, המחאות, תכשיטים ומתנות הנדוניה. היא - בת שמינית במשפחה בת 14 נפשות – ואביה, אברך תלמיד חכם גדול ובעל חסד גדול בקהילתו – עומדים כעת מול בית הפוך וריק מכל מה שהיה לה כנדוניה ולא יודעים איך תיגש לחתונה.

"אנו זקוקים כעת לאנשים בעלי-לב, שיפצו ולו במעט על מעשהו של אותו פורץ חסר-לב, ויסייעו בגיוס פמוטים וחנוכייה, שעון זהב ושרשרת פנינים, צמיד ועגילים, גביעים וקופסת אתרוג ועוד פריטי נדוניה. ועדיין לא הזכרנו את הכספים הנדרשים שלהם להוצאות החתונה".

הם מבקשים "קחו חלק בבניין הבית ובשמחת כלה ביום חופתה, שבזכותכם אכן יהיה בע"ה היום המאושר בחייה".

'בחדרי חרדים' מתגייס למען הסיפור ומפרסם את המספר לתרומות - בנק לאומי (10) סניף 731 מס' חשבון: 11598/91 לפרטים 054-8448439 מנדי.

כזכור, רק לפני מספר ימים דווח ב'בחדרי חרדים' על מקרה פריצה לדירה בשכונת רמת שלמה. גם שם ‏מדובר בכלה המתחתנת בעוד שבוע. הגנבים רוקנו את הבית וזרעו הרס רב.
דירה גניבה פריצה תרומות כלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד