י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דרעי מציג: מהפכה במחיר הקייטנות לילדי הפריפריה

בשורה לילדים ממשפחות חלשות: בהובלת יו"ר ש"ס המכהן גם כשר לפיתוח הפריפריה, יוזלו מחירי הקייטנות משמעותית

דרעי מציג: מהפכה במחיר הקייטנות לילדי הפריפריה

שר הפנים אריה דרעי, יו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ויו״ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם הציגו היום (ב) במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בירושלים את תכניתם לסבסוד מחירי הקייטנות בערי הפריפריה.

לפי התכנית החדשה בסבסוד משרד הפריפריה הנגב והגליל, קייטנה בישראל לא תעלה מעל 850 ש״ח. משתתפים בתכנית: ילדים בגילאי 3-6 בנגב והגליל וכל ערי ושכונות הפריפריה ברחבי הארץ.

הקייטנה תקבל סבסוד של 300 ש״ח לילד ראשון ו-50 ש״ח על כל ילד נוסף. ללא מבחני הכנסה. באם אחד מבני הזוג מטופל על ידי הרווחה או משפחה שמקבלת הנחה של 50% בארנונה יהיה סבסוד של 680 ש״ח.

השר דרעי מסר: ״אנחנו היום משנים את השיח! גם הציבורי וגם הכלכלי, וזו רק ההתחלה. מהיום נותנים כח לפריפריה החברתית. לא יתכן שיהיו ילדים במדינת ישראל שבגלל מצוקת הוריהם לא יוכלו ללכת לקייטנות. אני רוצה להודות לחבריי חיים ביבס ודודי אמסלם על עזרתם הרבה, על התמיכה למען ילדי ישראל״.

יו"ר ועדת הפנים דודי אמסלם שדחף במשך שבועות את נושא הוזלת הקייטנות, אמר: ״כל השרים ברחו מאחריות והשר היחיד שלקח אחריות הוא השר אריה דרעי, אני מצדיע לך״.

חיים ביבס, יו״ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות אמר: "אני מברך את שר הפנים הפריפריה והגליל שהצטרף למהלך המשמעותי שיוביל להפחתת עלויות ולקייטנות במחיר שווה לכל נפש. אנו שבים ודורשים ממשרד החינוך, שהחל את תוכנית ביס של קיץ וביצע נסיגה באמצע המהלך, לעמוד בהתחייבותו ולהשלים את סבסוד הקייטנות לכלל הגילאים - מגן ועד כיתות ה׳ ולכל הפחות להצטרף להחלת התוכנית כבר מגני הילדים בקיץ הקרוב. אני מצפה משאר הרשויות להרים את הכפפה ולהצטרף לתוכנית״.
דרעי קייטנות פריפריה חיים ביבס אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד