ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

צעירי 'דגל התורה' לקרב: "דורשים ריצה נפרדת ברשויות המקומיות"

בשעה 20:00 בערב יתכנסו כמאה בכירי התנועה מכל רחבי הארץ למפגן תמיכה במועמד הסיעה לסגנות ראש העיר חיפה • הצעירים דורשים: "להתחיל להפגין עוצמה"

צעירי 'דגל התורה' לקרב: "דורשים ריצה נפרדת ברשויות המקומיות"

הקרב על סגנות ראש העיר חיפה מתלהט: בעקבות סירובו של ראש העיר יונה יהב לקיים את ההסכם הקואליציוני ולהעביר את תפקיד הסגן מנציג 'אגודת ישראל' אריה בליטנטל לנציג 'דגל התורה' מיכי אלפר, יזם הערב סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס כנס תמיכה של פעיליה הבכירים של התנועה באלפר.

הכנס ייפתח בשעה 20:00 בחיפה, והוא יימשך כשעה וחצי. ל'בחדרי חרדים' נודע כי קרוב למאה מבכירי פעילי התנועה וחברי המועצות בכל הארץ כבר אישרו השתתפות.

אחד ממובילי המאבק מסביר ל'בחדרי חרדים': "יש פה מעבר למאבק רק מול יונה יהב ועבור מיכי אלפר. יש פה גם אמירה ברורה ליריבינו מבית פנימה - אנשי 'אגודה' - שלא נסבול את הטריק של חבירה לפריץ בכל מקום על חשבון כולם.

"אם זה יימשך כך, אנחנו דורשים ריצה עצמאית בסיבוב הבא של הבחירות לרשויות המקומיות, אז נגלה מה שווה כל אחד. אני די בטוח שב'אגודה' לא נלהבים מהרעיון מסיבות מובנות, ויתכן שזו ההזדמנות האחרונה שלהם לרדת מהעץ".

פעיל נוסף מסביר ל'בחדרי': "אמנם פרוש התנדב ברמה האישית לממש את החוק הנורבגי ולתת לדגל את המגיע לה. אבל זה לא מנקה את ההתנהלות הכוללת של אגודה, אין שום סיבה שנהיה למרמס ואנחנו מתכוונים לדרוש מהנהלת התנועה להתחיל לשדר עוצמה".















מיכי אלפר חיפה דגל התורה כנס פעילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד