כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ח"כ משה גפני: "אני נגד חרדים באוניברסיטאות - זה פוגע ברוחניות"

בתיעוד וידאו בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מתייחס חה"כ ויו"ר 'דגל' גפני לשורה של נושאים נפיצים בתפר שבין החברה החרדית לזו הישראלית • "אמרו לי שעוד מעט נהיה פה רוב. אנחנו לא מתקרבים" • ומה דעתו על היועץ המשפטי?

גפני. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
גפני. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בלעדי: בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים", נשמע יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אומר כי הוא מתנגד שחרדים ילכו לאוניברסיטה מאחר ובעקבות כך הם יורדים ברמתם הרוחנית, מודיע כי החרדים יישארו עוד מספר דורות מיעוט כאן במדינה וגם תוקף את "שלטון היועצים המשפטיים".



בכינוס שנערך ביום ראשון השבוע באוניברסיטת בר אילן, תחת הכותרת "החרדים והישראליות - המפריד והמחבר ביניהם", אמר גפני: "אני נגד זה שחרדים ילכו לאוניברסיטאות, אבל עוזר להם. לא הופעתי במכללה אקדמית חרדית. אני נגד זה. אני חושב שיש ירידה ברוחניות של גבר או אישה חרדיים שהולכים למקומות האלו. אני יודע שלא אוכל לבלום את זה ואין דרך להילחם בזה".

גפני התייחס לחשש החילוני מרוב חרדי במדינה ואמר: "אמרו לי לפני 17 שנה שבעוד 17 שנה תהיו פה הרוב. אנחנו אפילו לא מתקרבים. אתם יכולים להיות רגועים. החרדים ישארו מיעוט עוד הרבה דורות לא הולך להיות שינוי. אלא אם כן כולם יחזרו בתשובה, זה לא הולך לקרות".

יו"ר ועדת הכספים תקף גם את 'שלטון היועצים המשפטיים' ואמר: "המדינה הפכה להיות מדינת משפט שזה דבר נורא ואיום כל ההתנהלות הזאת. הכל מתנהל על ידי היועץ המשפטי לממשלה. זה בגלל חולשת הנבחרים, כל אחד פוחד שהוא יגיע לבסוף לאיזה כתב אישום. היחיד שיכול להתמודד זה מי שלא חושש מהעניין הזה. המדינה מאבדת את ציביונה הדמוקרטי והופכת למדינה דיקטטורית".
משה גפני בר אילן חרדים מיעוט אקדמיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד