י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

יריקות וקללות באוטובוס של חברת "קווים": "ערבי מסריח"• תיעוד

נוסעים בקו 293 של חברת "קווים" מביתר לירושלים נכנסו לעימות עם הנהג. לטענתם, הנהג ירק וקילל את הנוסעים. מנגד, הנוסעים תועדו מקללים את הנהג "ערבי מסריח". צפו בתיעוד

יריקות וקללות באוטובוס של חברת "קווים": "ערבי מסריח"• תיעוד

 

נוסעים חרדים בקו 293 של חברת "קווים" מביתר לירושלים טוענים כי הנהג קילל ואף ירק על אחד הנוסעים איתו נכנס לויכוח. מנגד, בתיעוד האירוע ניתן לראות כי גם הנוסעים החרדים לא נותרו אדישים וקיללו בחזרה את הנהג ואף קראו לו "ערבי מסריח".



על פי עדי ראייה ששוחחו עם "בחדרי חרדים", האירוע החל כאשר באחת התחנות בעיר ביתר, עצר הנהג לנוסעים בנתיב השמאלי ובכך גרם לסיכון נוסעי האוטבוס. לאחר מכן, נוסע שרץ לעבר האוטובוס, שכאמור לא עצר על יד התחנה לטענתם, דפק על דלת האוטובוס האחורית כדי לבקש מהנהג שימתין לו ויפתח את הדלת.

בתגובה, נהג האוטובוס ירד, קילל את הנוסע ואף ירק לכיוונו. לאחר שהנוסע עלה לאוטובוס, המשיך הנהג להטיח בו צעקות וקללות.

בתיעוד האירוע ניתן לראות ולשמוע את חילופי הדברים, שם נשמע הנהג אומר בין היתר לנוסע "זבל". מנגד, כאמור, ניתן לשמוע את אחד הנוסעים קורא לנהג "ערבי מסריח".

"אני לא רואה אותך, לא סופר אף אחד ב'עילית', לא את המנכ"ל, לא את המנכ"ל של המנכ"ל, לא את בעל הבית. אני אדם שאין לי צורך בכלל לעבוד. נשבע לך!" נשמע הנהג צועק לעבר הנוסע.
העימות בין הנהג לנוסעים נמשך דקות ארוכות כשהנהג מסרב להירגע וממשיך לצעוק ולקלל את הנוסעים.

מיקי, אחד הנוסעים שהיה באוטובס בזמן המהומה סיפר ל"בחדרי חרדים": "זה היה מטורף, כל הנוסעים רעדו מפחד שהנהג יעשה תאונה בכוונה, הוא ממוצא ערבי. לך תדע מה היה עושה לנו בכוונה בעקבות הריב. ילדים ותינוקות צרחו מפחד. אני לא מצדיק את שני הנוסעים שהתעמתו עם הנהג. אך הנהג אשם תוך שסיכן את חיינו כשעצר לנוסעים".

לדבריו, "הנסיעה הייתה עם מתח רב בקרב כל הנוסעים. ממש פחד. הנהג פשוט היה חמום מוח. לבסוף אפשר לומר שהנהג נרגע וניצלנו בנס. אבל זה מראה עד כמה נהגים ערבים לא צריכים להיות בשורתינו".

מחברת "קווים" נמסר בתגובה כי העניין נמצא בבדיקה וכי הנהג יוזמן לבירור.

חברת קווים אוטובוס ערבי ערבי מסריח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד