י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

ב'דגל התורה' הכריזו: "כולנו מיכאל אלפר"

עשרות נציגים ופעילים של "דגל התורה" השתתפו בכינוס תמיכה בחבר עיריית חיפה, מיכאל אלפר, שלא מונה לסגן ראש העיר בעקבות התנגדותו של ראש העיר יונה יהב. רובינשטיין: "לא מלחמה על תפקיד"

נציגי "דגל" בחיפה
נציגי "דגל" בחיפה

ב"דגל התורה" הכריזו "כולנו מיכי אלפר: עשרות נציגים ופעילים של "דגל התורה" מכל רחבי הארץ הגיעו הערב (שני) לחיפה לכינוס תמיכה בחבר המעוצה מיכאל אלפר אשר לפי ההסכם הקואליציוני היה אמור להתמנות לסגן ראש העיר אך ראש העיר יונה יהב החליט שלא למנותו לתפקיד עקב מתיחות בין השניים.



יוזם הכינוס, סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס, אמר הערב ל"בחדרי חרדים" "לא ניתן לראשי ערים לנהל לנו את הסיעות זה יקעקע את כל זכות קיומנו".

ממלא מקום ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, אמר כי "זו לא מלחמה על תפקיד אלא על זכויות של ציבור הצועד בדרך התורה. מהמרגלים למדנו את דברי הכתב סופר כי כשאדם חושב שבענייני ציבור אפשר להתנהל על פי דעתו ללא עיני העדה זה תחילת המדרון".

לדבריו, "הנציג בחיפה פועל על פי דעת תורה, וכך גם חובה להכריז שבסוגייה זו לא נעשה כמלא נימה ללא דעת תורה שסתירת זקנים בניין. זו ההכרזה שלנו הערב, תמיכה והצהרת שייכות לדרך התורה ולנושאי דגלה בחיפה ובכל מקום".

סגן ראש העיר בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של "דגל התורה", מנחם שפירא, אמר: "ציפו שנתקפל ונחליף את הנציג. מישהו לא למד אותנו נכון. רוצים להפריע להתיישבות החרדית בחיפה. זה הסיפור כולו".



















חיפה מיכאל אלפר דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד