כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

האם המשטרה תפסה את האישה כבת ערובה עד שיוסגר בעלה?

קרית שמונה: המשטרה עצרה אישה על אחזקת קילוגרם סם בביתה; פרקליטה: שימשה כבת ערובה עד הסגרת בן-זוגה החשוד בסחר

האם המשטרה תפסה את האישה כבת ערובה עד שיוסגר בעלה?
פלאש90

בת ערובה? משטרת קריית שמונה ערכה חיפוש בבית אישה בקרית שמונה, בעוד אין איש בבית. לדברי השוטרים, שקיבלו צו חיפוש על שם בן זוגה של האישה - נמצאו בבית סמים במשקל קילוגרם והם מיהרו לעצור את האישה.

לדברי עו"ד ראובן מלאך המייצג את האישה, מדובר באישה נורמטיבית ללא עבר פלילי, המשמשת בתפקיד ניהולי באחת מהחברות הידועות בצפון. לדבריו, המשטרה עצרה אותה רק מפני שלא הצליחה לשים את ידיה על בן זוגה החשוד באחזקת הסמים – ולמעשה, החזיקה באישה כבת ערובה – עד אשר בן הזוג הסגיר את עצמו, וזאת לאחר שלוש פעמים בהם הוארך המעצר.

השופט שדן בהארכת המעצר נימק את החלטתו בכך שיש פרטים הקושרים את האישה לשותפות בסחר עם בן זוגה – ועל כן היא חשודה לכל דבר. חרף כך, לאחר שבן הזוג אותר שוחררה האישה ממעצר, וזאת יומיים בלבד לאחר שהמעצר הוארך.

"לא ייתכן שהמשטרה עורכת חיפוש בבית בו שוהה קטין לבדו" טוען עו"ד מלאך. "כמו כן, שימוש בכלי המעצר על מנת להפעיל לחץ על החשודים העיקריים – כמוהו כשימוש בבני ערובה – שימוש הידוע רק במשטרים חשוכים".

תגובת המשטרה, כפי שנמסרה ל'בחדרי חרדים': הדברים שהובאו בכתבה לוקים באי דיוקים משמעותיים לגבי העובדות. מאחר ומדובר בחקירה שנמשכת אין לנו את היכולת לפרט מעבר למה שנכתב בפרוטוקול בית המשפט שדן בנושא מעצר הימים. בדיון הארכת המעצר קובע בית המשפט כי "לא רק כי חלקה של החשודה בביצוע העבירות משמעותי, אלא שמדובר בעבירות חמורות ובכמות מסחרית של סם. תוך שמדובר בחשד למסחר והפצה של חומר אסור".
בת ערובה החזקת סם משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד