ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

צפו: ח"כ יעקב אשר ספד לאשת חכם כהן בכנסת

ח"כ יעקב אשר עלה לדוכן הכנסת בנושא מחאת ראשי הרשויות ופתח בהספד לאשת נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן: "זכות הרבצת התורה של בעלה נזקף לזכותה". צפו

צפו: ח"כ יעקב אשר ספד לאשת חכם כהן בכנסת
יונתן זינדל,פלאש 90

האבל בפטירת רעייתו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום הכהן הגיע למליאת הכנסת. ח"כ יעקב אשר עלה הצהריים (שלישי) לשאת דברים בנושא צעדת מחאת ראשי הרשויות ופתח בדברי תנחומים על פטירתה של אשת נשיא מועצת החכמים של ש"ס, חכם שלום כהן.

זכויות הרבצת התורה של בעלה הגדול נזקפים לזכותה במסירותה הרבה בעמידה לימין בעלה" אמר אשר.

ח"כ אשר המשיך בנושא מחאת ראשי הרשויות אשר תגיע מחר לירושלים, הדורשים שהממשלה תשנה את אופן חלוקת תקציבי החינוך והרווחה. אשר ביקש להביע תמיכה והוקרה בראשי הרשויות המייצגים את הפריפריה, תוך שהוא פורש את כאב מצוקת הפריפריה, גם ערי מהפריפריה הגיאוגרפית וגם ערים מהפריפריה החברתית.



"דרישתם האלמנטרית של ראשי הרשויות הדורשים שלא יהיה מצב שבמדינת ישראל יהיה שני סוגי חינוך, ילד שגדל בעיר עם חוסן כלכלי ומשקיעים בחינוכו יותר משאבים, וילד שגדל ברשות מקומית חלשה כלכלית שלעיתים העדר הכנסות הרשות נובע בשל מיקומה הגיאוגרפי, משקיעים בו פחות בחינוך" אמר אשר.

"לא יתכן", קבע ח"כ אשר, "כי כלל הרשויות יתוקצבו באופן שווה בכל הנוגע לחינוך ורווחה ללא קשר לחוסנם הכלכלי. עלינו לשבח את ראש הערים שיצאו מלשכתם הממוזגת רק כדי לשפר את החינוך והרווחה בעריהם, כולם צריכים לתמוך בראשי הערים הצועדים כשבראשם מר מיכאל ביטון ראש מועצת ירוחם, וכן ראשי רשויות נוספים מכל המגזרים"..
יעקב אשר חכם שלום כהן הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד