כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ראש מועצת זכרון יעקב המנצח: החרדים תמכו ברפורמים

הדשא של זיכרון ירוק יותר - בוקר שלאחר הניצחון: המועמד שזכה בראשות המועצה, זיו דשא, קורא בראיון ניצחון ל'בחדרי חרדים' לאחדות בין כל קהילות העיר, ומספר על הקשר הטוב עם החרדים • רפורמים? החרדים גם כן תמכו בהקצאה • בנאות דשא ירביצני

זיו דשא ביום הבחירות, מתוך עמוד הפייסבוק של המועמד
זיו דשא ביום הבחירות, מתוך עמוד הפייסבוק של המועמד

אמש (שלישי) נבחר זיו דשא, המועמד שתומך בקהילה הרפורמית, לראשות זיכרון יעקב. כזכור, בקהילה החרדית בזיכרון הוחלט שלא לתמוך באף מועמד בבחירות לראשות המועצה - לא בזיו דשא ולא בלוית פרוינד.

ראש העיר הנבחר זיו דשא בזיכרון יעקב בראיון הבוקר ל'בחדרי חרדים', משדר כוונות טובות להמשך הדרך - "זיכרון יעקב מורכבת מקהילות, כל קהילה יש לה את המיוחדות שלה וגם הקהילה החרדית עם המיוחדות והצרכים שלה. יש לי יחסים טובים ושיתוף פעולה מלא עם הנציגים והעסקנים החרדים. כך נהגתי תמיד בשנים בהם הייתי מעורב בתחום הציבורי וכך גם אנהג בעתיד.

"בניגוד למה שפורסם אין לי שום דבר נגד הקהילה החרדית, אני אוהב אותם. אפילו פרנסי העדה החרדית יעידו על השיתוף הפעולה והשיח הטוב שיש בנינו לאורך השנים. לכולם יש מקום תחת כיפת השמיים בזיכרון יעקב".

כשהוא נשאל אודות חברותו בקהילה הרפורמית בעיר, לה סייע בהקמת בית כנסת רפורמי, הוא מפתיע ואומר - "מימון בית הכנסת הרפורמי אושר גם ע"י הנציגים החרדים שהיו בקואליציה קודמת. כל אחד צריך לחיות את חייו לפי דרכו. אני מכבד את כולם, ומחויב לכבד כל קהילה באשר היא - ואכן, פעלתי להקמת הבית הכנסת בתוקף תפקידי כנציג בעירייה".

- מה הדבר הראשון שאתה מתכוון לעשות?

"דבר ראשון להקים קואליציה, ולהתחיל לעבוד".

לסיום הוא אומר ל'בחדרי חרדים' - "חשוב לי לומר. אנו יוצאים כעת לדרך חדשה למען כל תושבי העיר זיכרון יעקב, כולם".
זכרון יעקב זיו דשא רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד