כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אמנית חרדית הפתיעה עם מתנה את יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין לרגל נישואיו

רותי אטיאס, אמנית חרדית, עומדת מאחורי ציור מיוחד שעוצב על גבי קלף אמיתי והוגש בהפתעה כמתנת חתונה ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין וכלתו אירינה • ראש הממשלה חתום על היצירה • צפו

אמנית חרדית הפתיעה עם מתנה את יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין לרגל נישואיו

האמנית החרדית הפתיעה את הזוג אדלשטיין בפריט אמנות יהודית עליה חתם ראש הממשלה בהקדשה אישית.

במרכז אירוע הכלולות של יולי אדלשטיין ואירינה נבזלין, עומדת פריצת דרך אומנית, השייכת לרותי אטיאס, אישה חרדית מבני ברק, שעיצבה לזוג החדש פסיפס אומנותי מיוחד שהוגש לרגל נישואיהם.

הציור המיוחד עוצב על גבי קלף אמיתי, שנצבע במיוחד בצבעי כחול ואש, שמש ותכלת, שמסמל כל אחד את מה שהוא. מהם מורכבים בין היתר מילות פסוק מספר תהילים "בשוב השם את שיבת ציון היינו כחולמים", העוסק ב"שיבת ציון" שמזוהה עם יו"ר הכנסת אדלשטיין, בהיותו אסיר ציון לשעבר.

אטיאס מספרת כי לאחר הפניה מלשכת רה"מ היא החליטה לעצב לזוג החדש את הציור הכולל את שמם המלא בין הפסוק המקראי - ולחברו לאירוע הכלולות כאיחול וברכה. "לקחתי את האומנות היהודית צעד קדימה", היא אומרת, וחושפת את הטרנד החדש שהחל לתפוס בקרב האצולה היהודית גם בארץ.

"הציור מבטא את אישיותו רבת הגוונים של יו"ר הכנסת ואת מיקומו בהיסטוריה של כולנו. אין כמו חיבור האישיות לפסוק מהמקורות שמכיל בתוכו את השם שלו וגם את שמה של זוגתו אירינה ואת מה שהיא מסמלת", כך רותי אטיאס, האומנית החרדית.

על הפורטרט האמנותי חתם ראש המשלה בנימין נתניהו בהקדשה אישית, והיא הוגשה לו בהפתעה.





היצירה של האמנית רותי אטיאס



יולי אדלשטיין נתניהו רותי אטיאס אמנות אמנית חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד