כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הנציג החרדי בזכרון משיב אש: "לא תמכנו בתקציב לרפורמים"

לאחר שראש העיר הנבחר של זכרון יעקב, זיו דשא, האשים ב"בחדרי חרדים" את הנציגים החרדים על כך שתמכו בעבר בהקמת "בית כנסת" רפורמי, הנציג החרדי במועצה, מימון אוחיון, משיב מלחמה: 'מנסה להסיט את האש מהשתייכותו לרפורמים'

זיו דשא (יח"צ)
זיו דשא (יח"צ)

 

לאחר שראש העיר הנבחר של זכרון יעקב, זיו דשא, האשים הבוקר (רביעי) בראיון ל"בחדרי חרדים" את הנציגים החרדים על כך שתמכו בעבר בהקמת "בית כנסת" רפורמי, הנציג החרדי במועצה, מימון אוחיון, משיב אש.

אוחיון, נציג ש"ס במועצה, אומר בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי "מה שמר זיו דשא טוען שאני וחברי הנציגים החרדים תמכנו בתקציבים לרפורמים אינו נכון". לדבריו, "בזמן ההצבעה במועצת העיר התנגדנו לכל הקצאה שהיא לרפורמים. להערכתי, ראש העיר מאשים את הנציגים החרדים בתמיכת הקצאה לרפורמים בשביל להסיט את הנושא שהוא מחברי קהילתם ומזוהה עמם".

לידי "בחדרי חרדים" הגיע פרוטקול הצבעות במועצת העיר זכרון יעקב אשר מעיד על התנגדות חברי המועצה החרדים לתקציבי הרפורמים. בפרוטוקול מופיעה רשימת התומכים: אלי אבוטבול, איציק בלה, חיים ליפא, ארנון קרמר, מישה בלומנלד, ואלו שהתנגדו: אוחיון מימיון מש"ס וניסים שרעבי מהמפד"ל.



על בחירתו של דשא לראשות המועצה אומר מימון: "נשב עם רבני הקהילה, נדון האם לשבת עם מר זיו דשא בקאוליציה. אני מאחל לו בהצלחה - הציבור אמר את דברו. אני לא הצבעתי לאף מועמד מאחר וזו הייתה הוראת רבני הקהילה. יש לי קשרים טובים עם דשא".

על הפרסומים לפיהן עשרות חרדים השתתפו בהצבעה לבחירות בניגוד להוראת רבני הקהילה, אומר מימון: "היו חרדים בודדים שהשתתפו בהצבעה, וגם זה לאחר שהיה להם אי הבנה ממכתב ההוראה שיצא בשם רבני הקהילה שלא להשתתף בהצבעה לבחירות המועצה.

זיו דשא זכרון יעקב רפורמים מימון אוחיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד