י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הצלחה ליריד עבודה לכווווולם - יריד התעסוקה המוצלח והייחודי מבית מרכז 'כיוון'

הצלחה ליריד התעסוקה בירושלים של מרכז 'כיוון', שהציע למשתתפיו משרות אטרקטיביות בהישג יד

היריד בכיוון
היריד בכיוון

מרכז 'כיוון' מנצל את התרחבותו וצמיחתו של עולם התעסוקה בירושלים, להזדמנות פז שהפכה להצלחה מסחררת. במרכז זיהו את מגמת גיוס כוח איכותי חדש להגדלת מצבת העובדים בשוק התעסוקה הירושלמי, ובחרו לעלות על הגל ולהפוך אותו לסיפור הצלחה של מאות משרות חדשות מקרב הציבור החרדי. וכמו בעבר, גם הפעם הופק יריד תעסוקה מושקע ומקורי, שהציע למשתתפיו משרות אטרקטיביות בהישג יד.

מאות חרדים תושבי ירושלים השתתפו ביום ראשון האחרון בהצלחה שהכפילה את עצמה: ביריד העבודה השני לכווווולם של מרכז 'כיוון'. ביריד זה מוקד הפוקוס על משרות כניסה לשוק העבודה בתחום הטכני, שאינן דורשות ניסיון קודם או רקע לימודי בתחום. המשרות חולקו לשני תחומים עיקריים: משרות בחברות ומפעלים גדולים, העוסקים בפיתוח וייצור בעולמות טכניים, ומשרות בחברות מוכרות העוסקות בהענקת שירות ללקוח בשיווק מוצרים טכניים.

ביריד המתינו למשתתפים חברות תעשיה מובילות שהציעו את מיטב המשרות. בין החברות המשתתפות היו: ברימאג שירות, ליאור, USR, Kramer Electronics Ltd, העוסקות ביצור, תפעול ומכירה בעולמות טכניים. וErroca - , Mikud Group, אביגיאלי אחזקות בע"מ, העוסקות בלוגיסטיקה ושטח. "את החברות שהופיעו ביריד בחרנו בתשומת לב", מספר יחיאל אמויאל,

מנכ"ל 'כיוון'. "אלו הן חברות מבוססות היטב, בעלות משרות יציבות, תנאים סוציאליים כחוק ושכר נאה. המטרה שלנו היא לא רק משרה, אלא משרה מוצלחת, יציבה ובמגמת התקדמות".

ביריד הוצבו עמדות לרשות המשתתפים, בהן יכלו לטעום ולהתרשם משירותי המרכז. בעמדת האבחונים, העניק צוות המרכז אבחון ראשוני, קצר ומקצועי, הנותן אינדיקציה וכיוון כללי להמשך תהליך בחיפוש אחר משרה. בעמדת הייעוץ האישי, העניקו יועצי המרכז ייעוץ אישי בן רבע שעה לכל משתתף בנושא הקרוב אליו. לצד העמדות פעל חדר סדנאות שהצליח מעבר למשוער. בחדר נמסרו סדנאות מרתקות ומעשיות לעולם התעסוקה. משתתפי היריד יכלו לבחור בסדנא הרצויה וליהנות מכלים ופתרונות מעשיים. הסדנאות עסקו בין השאר בדרך הנכונה לאיתור משרות, בתהליך הנכון לחיפוש עבודה, בשיווק עצמי ועוד.

את הצלחתו הגדולה של היריד מסכם יחיאל אמויאל ואומר כי מטרת העל היא לדאוג לכלל האוכלוסייה למשרות השוות לכל נפש. "המשרות שהצענו לציבור המשתתפים ביריד היו משרות שיכולות להתאים לכל אחד, בלי להתפשר על מקום עבודה מצוין, תנאים נאותים ושכר הגון", הוא מסביר. "בנוסף, את כל אותם פונים ומשתתפים אנו נלווה בעזרת השם עד להיקלטות מוצלחת במקום העבודה. שכן נכונות ומקצועיות התהליך חשובים עבור משרה המאפשרת השתלבות בתעסוקה הולמת ואיכותית, בסביבה המעניקה בטיחות ונוחות לצעדים ראשונים בעולם התעסוקה. במרכז ממתינות עוד משרות רבות לפונים שמוזמנים לבוא ולמצוא עבורם את המשרה האטרקטיבית והמתאימה להם".
מרכז כיוון ירושלים תעסוקה הייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד