כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מהומה אצל חכם שלום כהן: חייל חרדי גורש מה'שבעה'

מהומה בעת ניחום האבלים אצל נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, היושב שבעה על פטירת רעייתו: חייל חרדי שהגיע למקום, גורש על ידי חתנו של חכם שלום כהן, הרב יעקב כהן • במקום התפתחה קטטה והחייל הוחזר

החייל שגורש הערב מ'השבעה' אצל חכם כהן. באדיבות המצלם
החייל שגורש הערב מ'השבעה' אצל חכם כהן. באדיבות המצלם

מהומה נרשמה בשעה האחרונה (ד') בניחום האבלים אצל חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה היושב שבעה על פטירת רעייתו הרבנית יעל ע"ה - סביב הגעתו של חייל חרדי במדים ל'ניחום אבלים'.

החייל שהגיע למקום יחד עם הרב אליהו אברג'יל, גורש מהמקום על ידי מספר קיצוניים. על פי המידע שהגיע ל'בחדרי', בין המגרשים - חתנו של חכם שלום, הרב יעקב כהן מביתר-עילית ובנו - נכד הרב, ואברכים נוספים הידועים כקיצוניים נגד צה"ל.

במקום נוצרה מהומה גדולה, משום שלקוראים לגרש את החייל קמו מתנגדים שסירבו לכך וביקשו להשאיר את החייל במקום ולקרבו אל הרב. בסופו של דבר, החייל הוחזר לאחר ויכוחים.

הנוכחים ובני ביתו של הרב, אשר ניסו למנוע את המהומה, לא הצליחו להשתלט, ובמהלך העימות נקרעה חולצתו של אחד המעורבים.

בני הבית פייסו את החייל שנראה היה מבוהל נוכח הסיטואציה ולהביא אותו לחכם שלום כהן שידבר עמו. מוקדם יותר אמר חכם שלום לשר נפתלי בנט, כי גם אם הוא אומר דברים קשים הכל מאהבה.

בני הבית, מציגים את הסיפור מזווית אחרת. לטענתם, מי שגורש מהבית היה אברך, המשתייך ל'פלג הירושלמי' אשר חולל את המהומה נגד החייל. אותו אברך, הם טוענים, קרע את חולצתו של אחד מהמארגנים. חתן הרב, לפי דיווחם, הוא זה אשר גירש את האברך ולא את החייל. ל'בחדרי חרדים' אף נשלחה הקלטה של אחד מאנשי התקשורת בש"ס משוחח עם הרב, ושואל אם הוא זה שסילק החייל, חתן הרב אומר "אתה יכול למסור הכחשה".
חכם שלום כהן חרדקים חייל בניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד