כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הדלפה מהכלא: הרב ברלנד 'אני רוצה להישאר'

עם פתיחת הדיון בעניינו, מפרסם מנהיג קהילת 'שובו בנים' לתלמידיו הדרכה רוחנית ומספר על לימוד התורה בכלא

הדלפה מהכלא: הרב ברלנד 'אני רוצה להישאר'

עם חידוש הדיון המשפטו, מפרסם 'בחדרי חרדים' הקלטה עם מסר מיוחד ממנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד.

"לקראת הדיון היום הרב מבקש מכל תלמידיו ללמוד את תורה רע"ז בליקוטי מוהר"ן, שרבי נחמן כותב שאין דבר כזה מחלוקת רק שזורקים לבן אדם יהלומים וחידושי תורה בגשמיות וברוחניות. דבר כזה לא היה לי בחיים, כזה גן עדן לא היה לי בחיים, כל יום משעה 3 אחה"צ עד השעה 7 וחצי בבוקר הכול נעול התא סגור אין טלפונים אין כלום. אפשר לחדש חידושי תורה בלי סוף, ובעז"ה אני מקווה שאני יוכל להשאר כאן עוד שבועים שלוש שאוכל עוד ללמוד ברציפות", אומר הרב.

"אני מתפלל שתהיה דחיה במשפט לעוד שבועיים כדי שאוכל פה להספיק ללמוד עוד מה שלא הספקתי כל השמונים שנה, יש פה 200 ספרים, קצות החושן נתיבות המשפט וכל אחד צריך ללמוד כל יום קצות החושן כדי להבין את הגמרא".



כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף הבוקר כי לאחר שמונים יום בכלא - החל הדיון בעניינו של הרב אליעזר ברלנד, ראש קהילת 'שובו בנים', בבית המשפט ביוהנסבורג. ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי הרב לא נוכח בדיון.

היום יכריע השופט האם הרב יוכל להשתחרר למעצר בית לאחר 80 יום, בהם הרב עצור בכלא המקומי. כאמור, הרב לא נוכח בדיון, אלא רק עו"ד בכירים מיוהנסבורג וגבאיו של הרב. בימים אלה ממתינים עורכי דינו של הרב לחתימת שר המשפטים המקומי, אך אין כל קשר לדיון היום.
הרב אליעזר ברלנד הקלטה תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד