כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תל אביב: תלמידים התחזו למחבלים וגרמו לבהלה

במהלך שיעור בבית ספר בתל אביב, התפרצו שני תלמידים לכיתה א' כשעל פניהם מסיכות ובידיהם סכין ואקדח דמה. אימה פרצה בין התלמידים שנמלטו מהכיתה. שוטרים הוזעקו למקום ורק לאחר מכן התברר כי מדובר במתיחה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תלמידי בית ספר בתל אביב התחזו למחבלים בכיתה וגרמו לבהלה

במהלך אחד השיעורים בבית ספר יסודי בתל אביב, התפרצו שני תלמידים לכיתה א' כשעל פניהם מסיכות ובידיהם סכין ואקדח דמה. אימה פרצה בין התלמדים שנמלטו מהכיתה וכך גם שאר הכיתות ששמעו את צרחות האימה.

מאבטח בית הספר כבר שלף את נשקו בכדי לתפעל את האירוע ולנטרל את ה"מחבלים", סיפרו הורי תלמידים לחדשות 2, וכוחות משטרה הוזעקו למקום. ברגע שהובן כי מדובר בשני תלמדים מכיתה ג', חזרו התלמידים האחרים לכיתות והשניים טופלו משמעתית בבית הספר.

על פי הפרסום בחדשות 2, כעבור מספר שעות הוציאה המנהלת הודעה מסודרת להורים. "היום התרחש בבית הספר ארוע חריג בסביבות השעה 11:00 כאשר כל התלמידים למדו בכיתות", נכתב בהודעה. "שני רעולי פנים במסיכות קפצו מהגדר לגג כיתת החינוך המיוחד. השניים המשיכו לעבר גני הילדים הסמוכים. מיד הפעלנו את כוחות הביטחון והתברר שמדובר במעשה קונדס של ילדים שהמשטרה לקחה מאוד ברצינות ומטפלת בנושא".

ממשטרת תל אביב נמסר ל'בחדרי' כי "ילד בן 11 וילד בן 12.5 שעטו מסכות של ספיידרמן והסתובבו בסמוך לביה"ס/גן ילדים. משהו נבהל וחשב שמדובר במחבלים והזעיקו משטרה. השוטרים שהגיעו למקום הבינו מהר מאוד שמדובר במשחק ילדים ללא כל רמיזה או אמירה שיש לה קשר למחבלים. שני הילדים זוהו, מהבוגר יותר גבו עדות ולאחר מכן הופקדו בידי ההורים".
מחבלים תל אביב בית ספר מתיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד