כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

וידאו: אוטובוס אגד "נוגח" ברכב; המשטרה סגרה את התיק

נהג אגד בירושלים כעס על אברך שצפר לו בכביש. התגובה: "נגח" את הרכב שוב ושוב לעיני העוברים והשבים. האברך ורעייתו, שפונתה לבית חולים, הגישו תלונה, אך למרבה הפלא היא נסגרה. צפו בווידאו מהתאונה

האוטובוס והרכב בזירת התאונה (בחדרי חרדים)
האוטובוס והרכב בזירת התאונה (בחדרי חרדים)

הסכנה בכבישים: בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה אוטובוס של חברת אגד בקו עירוני בירושלים "נוגח" בכוונה שוב ושוב רכב של אברך מאחור. אם זה לא מספיק, המשטרה החליטה לסגור את תיק החקירה בנושא מחוסר אשמה, זאת למרות שקיבלה לידיה את תיעוד האירוע.

האירוע התרחש לפני כחודשיים אז נסע אברך יחד עם רעייתו ברכב ברחוב בר אילן בירושלים. לטענתו, נהג אוטובוס אגד שנסע בנתיב הימני במקביל אליו, סטה אל המסלול השמאלי, נצמד אל רכבו עד שזה כמעט עלה על המדרכה בכדי לחמוק מפגיעת האוטובוס.

לטענת רעיית האברך, הנהג היה עסוק בטיפול בתשלום של אחד הנוסעים ולא שם ליבו לסטייה בכביש. האברך, שנלחץ מהסיטואציה, צפר לנהג האוטובוס כשהוא לא יודע כי הדבר עומד לעלות לו ביוקר.



האברך עצר עם רכבו ברמזור בצומת הרחובות בר אילן-צפניה והמתין שהרמזור יתחלף לירוק. אלא שאז הגיח נהג האוטובוס מאחור ו"נגח" בו בעוצמה. מיד לאחר מכן הוא "נגח" עם האוטובוס שוב ושוב ברכב מאחור, כל זאת לעיני עשרות העוברים והשבים במקום.


יש לציין כי באוטובוס היו נוסעים רבים ולטענת האברך, אלה סיפרו לו כי הנהג אמר להם לפני שפגע בו כי הוא "ילמד אותו לקח".

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה האוטובוס כשהוא "נוגח" שוב ושוב באוטובוס בתוך הצומת, כאשר גם לאחר עצירה מוחלטת הוא ממשיך "לדחוף" את רכבו של האברך מאחור עוד ועוד.

במקום התפתחה מהומה כאשר העוברים והשבים, שחלקם חשבו תחילה כי מדובר בפיגוע, רצו כדי לסייע לנהג ולנוסעים.

יומיים לאחר המקרה הגיש האברך תלונה במשטרה, אך שם התעלמו מהמקרה וסגרו את התיק כבר למחרת מ"חוסר אשמה".

מהמשטרה נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "התלונה הוגשה בתחנת לב הבירה ונפתחה חקירה. משהתקבל התיעוד אודות האירוע הוברר כי מדובר בתאונה בין כלי רכב והמשך הטיפול הועבר להמשך טיפול בוחני אגף התנועה. הודעה על סגירת התלונה הראשונית (קטטה א.ר.) נשלחה למתלונן והמשך הטיפול בתלונה (תאונה א.ר.) הועבר כאמור לבוחני התנועה".

מחברת אגד מסרו כי העניין יבדק.
אוטובוס אגד משטרת ישראל ירושלים, בר אילן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד