י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בני ברקיות, תחזירו את החצאית הקצרה

די ללכת עם חצאיות קצרות - עכשיו החצאיות הצנועות בחצי מחיר ואין סיבה שלא לעשות מעשה • מכירת הצניעות הידועה מהצפון מגיעה למרכז • כי גם לבני ברקיות מגיע להתחזק

בני ברקיות, תחזירו את החצאית הקצרה

לפני כחצי שנה הבאנו כאן, ב'לובי נשי', ידיעה המספרת על מכירת חצאיות כשרות, שמגיעה מרכסים לחיפה - והבשורה שהיא מביאה איתה: כל אחת שתביא חצאית "לא צנועה", תוכל לרכוש חצאית בחצי מחיר.

המלאי מגוון ורחב, כך הבטיחו לנו בזמנו בטלפון, ואילו במודעה הנוכחית יש הבטחה לדגמים הרבה יותר חדשים ומגוונים. לא תאמינו כמה חצאיות כשרות ניתן לרכוש במחירים נוחים.

לפי הפרטים שקיבלנו בטלפון בחודש ינואר האחרון, מדובר במיזם ללא מטרות רווח, מאחוריו עומדת הרבנית שוב (הרבנית פריידי שוב – ש.ח) מקול הלשון, והדבר הגיע בעקבות מקרה של מוכרת בחנות ברכסים שעשתה מכירה – בעקבות תרומה שהגיעה אליה עבור המבצע הזה של חצאיות כשרות, וכל מי שהביאה חצאית שהיא לובשת ביום יום ואינה עומדת על גדרי הצניעות, קיבלה חצאית בחצי מחיר. בעקבות ההיענות הגדולה, הוחלט להגדיל את המבצע ולערוך מכירות זהות ברחבי הארץ.

הנשים שמתפעלות את המכירות עושות זאת בהתנדבות, והמלאי מגיע מתרומות וכן מהכסף שנכנס כתוצאה מהמכירות.

"אין זה מובן מאליו שנשים מגיעות לכזו מכירה", אמרה לי בעלת הקול הסבלנית ובעלת מאור הפנים. "יש כאלו שזה ממש לא קל להן - ובכל זאת הן בוחרות להתגבר על הקושי ולהגיע למכירה הזו. הלוואי שזה ייתן כח לנשים נוספות".

"הלוואי" - אני אומרת, ומרגישה שיש בי הערכה כנה לפועלן של נשים אלו. "תזכו למצוות" - אני אומרת מכל הלב בסיום השיחה.

המדד לחצאיות צנועות במכירה זו, אגב, הוא לפי פסיקות של הרב וואזנר זצ"ל, ולמי שיש שאלות נוספות, יכולה לקבל תשובות בשמחה ובסבלנות במספר המצורף למודעה.

את הידיעה הבאנו שוב הפעם, לקראת המכירה בבני ברק - לזיכוי הרבים.

המודעה כפי שפורסמה בעיתונים



חצאית כשרה הרב וואזנר קול הלשון הלכות צניעות מכירה בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד