י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'אזרח מקדם בטיחות בדרכים' הוענק ליו"ר זק"א

השנה עמד יום המחויבות הלאומית לבטיחות בדרכים, בסימן הסחת דעת בנהיגה, תחת הכותרת: "לא נוהגים עם הנייד ביד. כשאתה נוהג, פשוט תנהג" • חמישית מהתאונות - כתוצאה מהסחת דעת

משי זהב מקבל את האות. צילום: מנדי הכטמן
משי זהב מקבל את האות. צילום: מנדי הכטמן

בטקס שנערך ביום שני בכנסת, במסגרת ציון 'יום המחויבות הלאומית לבטיחות בדרכים', הוענק אות 'אזרח מקדם בטיחות בדרכים' ליו"ר ארגון זק"א, יהודה משי זהב, על הפעילות המיוחדת של ארגון זק"א בהחדרת המודעות לנהיגה זהירה.

הטקס התקיים במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כ"ץ, שר התקשורת משה כחלון, יו"ר השדולה לבטיחות בדרכים ח"כ חאמד, ח"כ זאב ביילסקי, ח"כ רונית תירוש, מ"מ יו"ר מועצת הרשות – עו"ד אילן בומבך, המנכ"ל בפועל של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים דוד עזר.

השנה עמד יום המחויבות הלאומית לבטיחות בדרכים, בסימן הסחת דעת בנהיגה, תחת הכותרת "לא נוהגים עם הנייד ביד. כשאתה נוהג, פשוט תנהג".

מטרתו של יום המחויבות הלאומית לבטיחות בדרכים היא העלאת המודעות הציבורית לנושא הבטיחות בדרכים, חיזוק ערך האחריות והמחויבות האישית של מקבלי ההחלטות והציבור בישראל בלקיחת חלק פעיל במאבק בתאונות הדרכים בישראל.

בעקבות הנתון המדאיג, המעריך כי חמישית מהתאונות נגרמות כתוצאה מהסחת דעת, החליטה הרשות ליחד את יום המחויבות השנה לנושא הסחת דעת בנהיגה, בדגש על שימוש בטלפונים ניידים בזמן נהיגה ובכך לעורר את המודעות והשיח הציבורי בנושא זה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד