כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עוד לא למדתם? תאמינו כבר בקב"ה!

מרדכי רוט למד על בשרו - בסוף האמונה היא הדבר היחיד שמחזיק אותנו והקב"ה פותר את כל הבעיות

עוד לא למדתם? תאמינו כבר בקב"ה!

בשנה האחרונה עברתי לא מעט טלטלות בכל מיני תחומים. הייתה זו שנה מרובה בעשייה וכמו כל עשייה מרובה גם בניסים גלויים שהתלוו לעשייה הזו.

כל פרויקט באשר הוא דרוש לו סייעתא דשמיא. והרבה פעמים אתה מגיע לשלב באמצע פרויקט גדול שאתה לא יודע מאין תבוא הישועה. אין לך מושג מה השלב הבא. איך יראו הדברים בעוד יומיים שלושה. ואפילו בעוד שעה.

פרויקט גדול במיוחד שעבדתי עליו הצריך הרבה אישורים וכמובן כמו כל דבר שרוצים להזיז בעולמנו גם הרבה כסף. התחלתי הכל ברגל ימין ואחרי תקופה פתאום עסקה שהיתה אמורה להיסגר על מיקום - נפלה ברגע האחרון אחרי חתימה ראשונית. הכל קרס לי מול העיניים ואני עוד רק בתחילת הפרוייקט! אז כמובן שאני מתרגז נורא ונהיה מתוסכל והכל, ועדיין כיהודי מאמין מה אני עושה? כמובן שמרים עיניים לשמים ומתפלל לנס. וכמובן שאלוקים עשה את שלו - הכל הסתדר על מיקום יותר טוב וראיתי איך הכל לטובה, ושוב הכל מתגלגל עד שנתקע על אישור כזה או אחר ושוב אני מתוסכל ועצבני ולא יודע מה לעשות, וכל פעם מחדש אני מתפלל ומייחל לניסים והם באים. כל פעם מחדש.

בפרשת השבוע מופיע הפסוק הבא: "ויאמר ה' אל משה עד אנא ינאצוני העם הזה ועד אנא לא יאמינו בי בכל האותות אשר עשיתי בקרבי". אומר רש"י: מדוע עם ישראל לא מאמינים בי? הם לא ראו מספיק ניסים בכדי להאמין שאני יכול לעשות להם עוד?

בעצם, הקב"ה אומר למה אתם לא לומדים מהפעם הקודמת? הראיתי שזה עובד למה לעשות ניסויים שוב? למה להגיע למצב שצועקים הצילו?

להבדיל, אני כמטפל בבעיות שונות ביניהם בעיות גב, סכרת, לחץ דם וכדומה רואה אנשים שבאים לי אחרי שהם כבר היו בבית חולים, עברו התקף לב. אמרו להם לא לאכול שומנים, לעשות פעילות גופנית, לשמור על תזונה נכונה, לקחת ויטמינים. להתנהג בהתאם... אבל עדיין השומנים למיניהם קורצים להם יותר מאשר לשמור על תזונה, ואז כשמגיעים אלי שוב לקראת קריסה של הגוף, אני מנסה להבין למה לא למדת מהפעם הקודמת? למה אתה מחכה? שוב הגוף יצעק הצילו? הרי ראית והרגשת שהטיפול וכל שינוי אורח החיים עוזר לך אז למה לא לשמור?

אנחנו מחכים לנס תמיד אבל אחרי שראינו שהנס עובד למה אנחנו לא מאמינים?

כשאדם יודע שיש לו סוכרת אחרי שהוא היה בבית חולים ואחרי שהסבירו לו כמה שינוי אורח החיים שלו חשוב לו כדי שימשיך לחיות. בהתחלה רוב האנשים נלחצים ושומרים על הכל. עם הזמן הפחד עובר ואנשים מפסיקים להקפיד על כל התזונה שאמרו להם וכו'.

אני ממליץ לאחר שטיפלתי בלא מעט אנשים ללמוד את הלקח מהנס הראשון. לשמור על הוראות הטיפול במלואם. זה חשוב. לחיים שלכם.

מרדכי רוט הינו מטפל רב תחומי ברפואה טבעית, מטפל בבעיות גב וצוואר, התעמלות רפואית, סכרת וירידה במשקל, מאמן אישי בגוף ונפש ומחבר הספר 10 דקות לבריאות שלך. 0527171294
מרדכי רוט אמונה טיפול אישי ניסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד