כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

האבל בזלאטשוב: הערב הלוויה וספר תורה

בהוראת הרבנים מתקיימת הלוויית הרבי מזלאטשוב זצ"ל הערב מבית מדרשו, במקביל, הוחל באיסוף תרומות לספר תורה לזכרו

האבל בזלאטשוב: הערב הלוויה וספר תורה

אלפים צפויים להשתתף הערב (מוצאי שבת) במסע הלווית האדמו"ר מזלאטשוב זצ"ל, מי שהיה אוהבן של ישראל ונפטר בפתע פתאום בערב שבת פרשת שלח בביתו בבני ברק.

על פי הוראת הרבנים ובכדי שחסידיו יוכלו לחלוק כבוד לתורה - מסע ההלוויה יצא הערב מוצאי שבת בשעה 22:00 מבית מדרשו הגדול ברחוב הרב שך 54 בבני ברק - שם הוסרה הפרוכת עם צאת השבת.

במסע הלוויה צפויים להספיד גיסו האדמו"ר מטמשוואר, הגאון רבי זושא הורביץ, הרה"צ המשפיע רבי אהרן טויסיג והגאון רבי שלמה זלצמן רבה של נווה ירק ומגיד שיעור בבית המדרש.

עם היוודע דבר פטירתו כאש בשדה קוצים ירד אבל כבד על כל מכריו של הרבי זצ"ל והחסידים מתקשים להאמין, רק ביום שישי, שעות קודם פטירתו הסתובב הרבי כדרכו בערב שבת והכין את צרכי השבת לבדו ללא עזרה מאיש.

יוזמה מעניינת שמקורה בקבוצת 'המושכים בחוטים' בווטסאפ, בה נרתמו מיד אנשי עסקים ואנשי תקשורת לתרום ספר תורה לזכרו של האדמו"ר זצ"ל וכבר נאסף סכום גדול לספר התורה.

רמקולים רבי עוצמה יעבירו את ההספדים לקהל הרחב שיגיע לחלוק כבוד אחרון. גם יו"ר סיעת יחד אלי ישי הוציא הודעת אבל, כך גם המטה החרדי בליכוד - אותם קירב האדמו"ר - הוציאו הודעת אבל.

לאחר מסע הלוויה הרבי זצ"ל הוא ייטמן בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה, ליד קברה של רעייתו ע"ה שנפטרה לפני חצי שנה וליד ציון אביו האדמו"ר רבי מכל'ה זצ"ל מזלאטשוב.
הרבי מזלאטשוב הלוויה אבל חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד