י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הישג לליצמן: רפורמת הקנאביס אושרה בממשלה

הממשלה אישרה את הצעת המחליטים בנושא הקנאביס הרפואי, שתרחיב את מעגל ההסמכה לחלוקת קנאביס ואת המקומות בהם יימכר - כך שיהיה ניתן להשיגו גם בבתי מרקחת

הישג לליצמן: רפורמת הקנאביס אושרה בממשלה

הממשלה אישרה היום (א) את הצעת המחליטים בנושא הרפורמה בתחום השימוש בקנאביס למטרות רפואיות ומחקר, אותה יזם שר הבריאות יעקב ליצמן.

מתווה הפעולה נועד להבטיח, בראש ובראשונה, כי המוצרים בהם ישתמשו המטופלים לא רק שייווצרו בתנאים איכות ראויים, אלא גם יונפקו בבתי מרקחת, כמקובל בתחום התרופות.

משרד הבריאות ימשיך לפעול להרחבת מעגל המוסמכים לאשר שימוש בקנאביס רפואי למטופלים וזאת במטרה לשפר את השירות לציבור בתחום.

השר ליצמן אמר: "הממשלה החליטה היום על רפורמה חשובה, עליה הכרזתי לפני מספר חודשים. הרפורמה תעשה צדק עם אלפי חולים שזקוקים לקנאביס הרפואי למטרת רפואה בלבד. אין כל סיבה שמי שזקוק לקנאביס מסיבה רפואית יסבול ויעבור מסכת בירוקרטית מיותרת ועל כן יש להביא לשינוי הקיים היום בתחום.

"אני נגד ליגליזציה. שלא תטעו בי. יחד עם ההקלה לאלה הזקוקים לקנאביס רפואי, אנו נחמיר את הפיקוח ונמנע אפשרות לזליגה. והמשטרה תטפל בכך. הקנאביס הרפואי יגיע לאלה הצריכים אותו באמצעות בית המרקחת כמו תרופה, כמו מורפיום וכדומה. נגדיל את רשימת הרופאים המאשרים קנאביס רפואי ונקל על ציבור החולים שסובל.

"אני מברך את ראש הממשלה ואת שיתוף הפעולה בין משרדי הממשלה, ביטחון פנים, אוצר, חקלאות, משפטים, וכל הצוותים המקצועיים במשרדים - שהתגייסו לקידום הרפורמה החשובה במהירות וביסודיות". 
קנאביס ליצמן רפורמה אישור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד