י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אוקראינה: הסתיימה בניית האוהל בציון רבי אברהם המלאך זיע"א

חנוכת האוהל תיערך בראשות האדמו"ר מסאדיגורה, במעמד פתיחת ועידת שלומי אמונים באוקראינה ביום חמישי ר"ח תמוז

אוקראינה: הסתיימה בניית האוהל בציון רבי אברהם המלאך זיע"א

לאחר מאמצים מרובים ועבודה אינטנסיבית, הסתיימה בניית האוהל על ציונו הקדוש של הרה"ק רבי אברהם המלאך, בעיירה פאסטוב שבאוקראינה. בעוד כשבועיים תיערך בעז"ה חנוכת האוהל במעמד מיוחד שיתקיים בראשות האדמו"ר מסדיגורה, חבר מועצת גדולי התורה, וממשיך דרך אבותיו בשושלת בית רוזין, שנפוצה מנכדו של הרה"ק רבי אברהם המלאך, הרה"ק רבי ישראל מרוזין זיע"א.

מעמד חנוכת האוהל יהיה גם פתיחה הולמת ל'ועידת שלומי אמונים' שתתקיים אי"ה באוקראינה, לציון 40 שנה ליסודה של התנועה המאגדת תחתיה את חצרות החסידים על כל ענפי השושלות החסידיות, שאבות אבותיהן חיו והפיצו את תורת החסידות בעיירותיה העתיקות של אוקראינה.

חנוכת האוהל של הרה"ק רבי אברהם המלאך זיע"א, בנו יחידו של מרנא המגיד ממעזריטש זיע"א, באה לאחר השיפוץ האינטנסיבי של האוהל הישן והמט לנפול, על ידי עמותת 'אהלי צדיקים' בראשות הרב ישראל מאיר גבאי, ובסיועו הנמרץ של ראש העיר אלעד ישראל פרוש שנרתם לטובת העניין, והשקיע משאבים רבים בהשגת האישורים והתרומות למימון האוהל המחודש, בברכת קודשם של נכדיו מרנן אדמו"רי בית רוזין.

משתתפי 'ועידת שלומי אמונים' יצאו לאוקראינה בעוד פחות משבועיים, ולאחר ההשתתפות במעמד חנוכת האוהל הק' בעיירה פאסטוב, ימשיכו את המסע ההיסטורי במסגרתו יפקדו את הציונים הקדושים באוקראינה, לצד סדרת של ימי עיון, הרצאות וסדנאות, שיעניקו להם כלים מעשיים ורעיונות פוריים לשיפור ושדרוג הפעילות שהם עושים לילות כימים לתועלת הכלל.
שלומי אמונים ועידה אוהל חנוכת הבית אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד