י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ניצחון לגואטה: הצבעה מחדש על מינוי רמי סדן ליו"ר דירקטוריון חדשות 10

בישיבת דירקטוריון חדשות 10, בהשתתפות יו"ר הדירקטוריון החדש רמי סדן, הוחלט לקיים הצבעה חוזרת על מינויו של סדן לתפקיד, זאת לאחר בקשת חברת הדירקטוריון זוהר קדמון סלע. ח"כ גואטה: "עדיף מאוחר מאשר בכלל לא"

רמי סדן
רמי סדן

פרשת סדן: בישיבת דירקטוריון חדשות 10 שהתקיימה היום (ראשון) בהשתתפות יו"ר הדירקטוריון החדש רמי סדן, שדבריו נגד ש"ס ואריה דרעי עוררו סערה גדולה, הוחלט לקיים הצבעה חוזרת על מינויו של סדן לתפקיד, זאת לאחר בקשת חברת הדירקטוריון זוהר קדמון סלע. ההצבעה תתקיים בישיבה הבאה. חבר הדירקטור איתן זינגר קרא לסדן להתפטר מתפקידו. כך דיווח העיתונאי נתי טוקר ב"דה מרקר".

ח"כ יגאל גואטה, המתנגד הקולני ביותר למינוי, שאף הפגין היום כנגד מינוי סדן, הגיב על ההחלטה לבחירות חוזרות וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏אני מברך את חברי דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10 על ראייתם הרחבה ורגישותם הרבה כלפי ציבור המזרחים הגדול שנפגע מדבריו הנלוזים של סדן".‏

גואטה הוסיף, "אני שמח על הדרישה של חברי הדירקטוריון לבחירות חוזרות לאחר שהובן הנזק הגדול שהנ"ל גורם לחברה תרתי משמע. עדיף מאוחר מאשר בכלל לא!".

כאמור, מוקדם יותר היום הפגינו עשרות פעילי ש"ס יחד עם גואטה מול בניין חדשות 10 בגבעתיים במחאה על כניסתו לתפקיד של סדן.

בהודעת ח"כ גואטה טרם ההפגנה נכתב כי "ההפגנה במחאה על כניסתו של סדן ליו"ר הדירקטוריון לאחר שהתבטא באופן גזעני נגד תנועת שס ומאות אלפי בוחריה. תנועת שס לא תשתוק על מינוי סדן ותדרוש את פיטוריו, אלא אם יילך לבדיקת פוליגרף ויוכיח כי לא התבטא באופן גזעני נגד תנועת שס ובוחריה".
רמי סדן חדשות 10 יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד