ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

העיתונאים החרדים מגנים על הרב'ה: "ידע על כל הרינונים" • האזינו

העיתונאים משה ויסברג וישראל כהן, מהאחראים על הפרסום הרב לו זכה האדמו"ר מזלאטשוב זצ"ל, הגנו על ההחלטה לפרסמו ברשתות החברתיות: "הרבי אמר 'אם זה משמח יהודים - זה שווה'. חילק אוכל לחולים ללא כל פרסום". האזינו

האדמו"ר מזלאטשוב (צילום: בעריש פילמר)
האדמו"ר מזלאטשוב (צילום: בעריש פילמר)

שתי יממות לאחר הסתלקותו של האדמו"ר מזלאטשוב זצ"ל לבית עולמו, ולאחר ההלוויה הגדולה שנערכה אמש בה השתתפו אלפי בני אדם, העיתונאים משה ויסברג מ"בחדרי חרדים" וישראל כהן מ"כיכר השבת" יצאו להגנתו של הרב'ה זצ"ל והסבירו את החלטתם לחשוף אותו ברשתות החברתיות, דבר שלטענת רבים נעשה בשחוק וקלות ראש.

בראיון לעיתונאי משה גלסנר ב"קול ברמה", אמרו ויסברג וכהן כי "הרבי היה מודע לכל דבר. שאלנו אותו על כך והוא אמר: אם זה משמח יהודים, זה שווה".



לדבריהם, "הוא הכיר את כל המרננים והגיב באחת ההזדמנויות: 'ישנתי תקופה בעזרת נשים בנתניה ואף אחד לא התייחס אלי, אתם רוממתם וחיזקתם אותי!'".

"אברכים חסידיים שהכירו את הרבי זצ"ל בשנה האחרונה, הרגישו קרובים עד כדי כך, שקרעו עליו קריעה כדין לפני ההלוויה".

השניים סיפרו על התנהלותו של הרבי ביום-יום: "הרבי מזלאטשוב זצוק"ל התנהג תמיד בצניעות, בשנה האחרונה חלה התפתחות משמעותית והרבי הפך למפורסם. לרבי היה תמיד מעוף וחזון, בגלל כל הצרות שהיו לו לא הצליח לבנות מוסדות".

לדבריהם, "הרבי היה מחלק אוכל לחולים ודווקא את זה הוא תמיד עשה בצניעות, ללא צילומים וללא סרטונים. ההלוויה הגדולה שנערכה לרבי מעידה עד כמה ההשפעה שלו הייתה גדולה, דווקא על אנשים פשוטים שהצליחו כך להתחבר אליו. פעם באו אליו בטענות על ראיון שהעניק לעיתון חילוני והוא אמר: 'ככה צריך להתחבר לאנשים ולהשפיע דווקא דרך שם".
משה ויסברג ישראל כהן האדמור מזלאטשוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד