כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

150% עליה במקרי הפישינג ברשתות החברתיות

עלייה של כ-150% במקרי הפישינג ברשתות החברתיות, וכ-75% מההתקפות מתבצעות כלפי אתרים פיננסיים כמו בנקים או אתרי ביטוח

.
.



Proofpoint, חברת אבטחת הסייבר של הדור הבא, משיקה את Proofpoint Phising Angler Protection, הפתרון הראשון שעוזר לחברות לאתר ולהוריד עבריינים המתחזים לאנשי שירות לקוחות ברשתות החברתיות ומבצעים הונאות פישינג – פניה למשתמשי הרשתות החברתיות במטרה להוציא מידע חסוי ופרטי.

כיום יותר ויותר ארגונים משתמשים ברשתות החברתיות כדי לספק שירות לקוחות. האקרים יוצרים חשבונות מזוייפים המתחזים לאנשי שירותי לקוחות ומאתרים בקשות שירות מלקוחות החברה. ברגע שהאקר מזהה בקשה כזאת הוא עונה בעצמו ללקוח ושולח לו לינק זדוני הנראה כמו אתר החברה. הלקוח משאיר בתמימות את פרטיו האישיים ובכך מעביר אותם להאקר.

ה-Phising Angler Protection הוא הפתרון המגן על עמודי שירות לקוחות והבקשות המגיעות אליהם. ארגונים משתמשים בפתרון של Proofpoint כדי לנטר את פעילותם ברשת החברתית, לדווח על חשבונות זדוניים, לעצור האקרים המפעילים חשבונות כאלה, להוריד תוכן פוגעני ולמנוע פרסומים שלא עברו דרך הארגון עצמו.

על פי מחקר של Proofpoint, בשנה האחרונה חלה עלייה של כ-150% במקרי הפישינג ברשתות החברתיות, וכ-75% מההתקפות מתבצעות כלפי אתרים פיננסיים כמו בנקים או אתרי ביטוח. מחקר נוסף של פורסטר שהתבצע במאי 2016 ממליץ לזהות את נקודות הממשק החשובות של הארגון עם הרשתות החברתיות ולקחת בחשבון מה יקרה לארגון אם נקודות אלו יפגעו.

ProofPoint, הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של כ-2.5 מיליארד דולר, מספקת פתרונות להתמודדות עם איומים ולהגיב למתקפות. בין היתר כוללים פתרונותיה מערכות לאבטחת תעבורת דואר אלקטרוני, הגנה על המידע בדואר האלקטרוני, מניעת דליפה ומתקפות על דואר אלקטרוני, הגנה מפני איומים מתקדמים, אבטחת תעבורת רשת, הגנה על מובייל ורשתות חברתיות, אירכוב מאובטח של מידע ארגוני ופתרונות תאימות לדרישות תקנים ורגולציה.

רון כהן, Sales Engineer באינוקום: "האקרים מנסים להתחזות לנציגי שירות לקוחות ללא הפסקה על מנת להוציא במרמה פרטים אישיים ולראשונה יש דרך להתמודד עם הבעיה. ארגונים צריכים צריכים להגן על שירות הלקוחות שלהם ולפעול בצורה אקטיבית להשבתת חשבונות זדוניים. הפתרון של ProofPoint נותן את הכוח בחזרה לחברות ושם סוף לפישינג ברשתות החברתיות".
פישינג פצחן סייבר אבטחת מידע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד