י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרסום ראשון: שלושה בחורי ישיבה עצורים בחשד לייבוא סמים

שני בחורי ישיבה עצורים כבר שבועיים וחצי בחשד להברחת כדורי סמים בחפיסות סיגריות ומעצרם הוארך, השלישי חשוד בכך שהזמין ומימן את הברחת הסמים והוא נעצר ברביעי האחרון • שניים מהם תלמידי ישיבה מוכרת בבני ברק

אקסטזי. צילום: פלאש 90
אקסטזי. צילום: פלאש 90

היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז מרכז עצרה שלושה תלמידי ישיבה בשנות ה-20 לחייהם, בחשד לייבוא טבליות של mdmi מגרמניה.

את הסמים החביאו הבחורים בתוך חפיסות סיגריות - אך אלה נתפסו בבידוק עם כניסתם לישראל והבחורים נעצרו בנמל התעופה בן גוריון.

כפי שמתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', שניים מהעצורים, בן 22 מביתר עילית ובן 25 מבני ברק, נעצרו כבר לפני כשבועיים וחצי עם חזרתם ארצה ומעצרם הוארך מעת לעת. ביום רביעי האחרון נעצר תלמיד ישיבה, א. בן 25 מבני ברק, שהזמין ושילם מכספו את כרטיסי הטיסה, ומעבר לכך אף טס לפני כשנה לגרמניה.

למחרת מעצרו של א. הוא הובא לבית משפט השלום בפתח תקווה - שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-12 ימים, מחשש כי ישבש את החקירה. לטענת המשטרה, א. "שלח יותר מבן אדם אחד לייבא סמים מסוכנים לישראל מגרמניה", בכך שהזמין ואף שילם על כרטיסי הטיסה.

לעומת זאת, פרקליטו, עו"ד רועי אטיאס העוסק בעיקר בתחום משפט פלילי ופשיעה חמורה, טוען כי בסך הכל ביקשו ממרשו שיזמין עבורם את הטיסה וישלם עליה והם יחזירו לו את הכסף בהמשך.

עו"ד רועי אטיאס

מלבדו כאמור, ישנם שני עצורים נוספים, אף הם תלמידי ישיבה, שמעצרם הוארך כבר בפעם השנייה. א. עצמו נעצר באיחור היות והשוטרים לא הצליחו לאתרו מאחר ולא שהה בביתו אלא בישיבה.

השופטת כרמית בן אליעזר, כתבה בהחלטה כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד", כאשר בין היתר יובאה כמות גדולה של טבליות החשודות כאם.די.אם.אי במשקל של כ-6.5 ק"ג סמים.

למרות זאת היא נעתרה חלקית לבקשתו של עורך הדין אטיאס והאריכה את מעצרו בחמישה ימים, עד למחר (ג'), אז גם יסתיימו הארכת מעצר של השניים הנוספים מבני ברק.

אקסטזי הברחה בחורי ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד