י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סערת סדן: ש"ס מאיימת 'נפעל נגד ערוץ 10'

נמשך המאבק ביו"ר דירקטוריון חדשות 10 הנכנס, רמי סדן, בעקבות הדברים הפוגעניים שצוטטו בשמו על ש"ס ומצביעיה

סערת סדן: ש"ס מאיימת 'נפעל נגד ערוץ 10'
ל

שרים וחברי כנסת מש"ס שיגרו הצהריים (ב) מכתב לחברי דירקטוריון חדשות 10, בהמשך לסערת רמי סדן ובו כתבו כי "אין לנו כל אמון ב'בדיקות' שנעשו עד כה ואנו דורשים בירור אמיתי, ממצה ויסודי של העניין עד לקבלת מסקנה חד משמעית שלא תותיר מקום לספק".

"בעקבות דבריו הנלוזים והמחפירים של רמי סדן בפני דירקטוריון ערוץ 10 יצאה תנועת ש״ס בדרישה חד משמעית להביא לפיטוריו המיידים. קריאה זו נענתה בהכחשה של מר סדן את הדברים שיוחסו לו ובסירוב לקיים בירור אמיתי באשר לדברים", פותח המכתב.

"לאחר שנוכחנו לראות שעולם כמנהגו נוהג, למרות הדרישה חוצת המחנות, אנו פונים בקריאה אחרונה אליכם להתעשת ולהביא להסרת העננה המרחפת על גוף ציבורי אשר אמור לתת ביטוי לכלל אזרחי ישראל. אין לנו כל אמון ב'בדיקות' שנעשו עד כה ואנו דורשים בירור אמיתי, ממצה ויסודי של העניין עד לקבלת מסקנה חד משמעית שלא תותיר מקום לספק. במידה ויתברר כי הדברים אכן נאמרו אנו עומדים על דרישתנו לפיטוריו המידיים.

"יובהר כי עד שלא תיענה דרישתנו, ימצאו עצמם חברי דירקטוריון ערוץ 10, בעלי הערוץ וכל בעל עניין הקשור אליהם במישרין או בעקיפין עומדים מול תנועת ש״ס בכל עניין בו תידרש החלטה של נבחרי הציבור, בכנסת ובועדותיה, בממשלה ובכל פורום אפשרי אחר. תנועת ש"ס תעשה שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה, לא תנוח ולא תשקוט עד אשר תתוקן הפגיעה בכבודו של הציבור המזרחי בישראל.תמו הימים שבהם ניתן לעבור לסדר היום על אמירות גזעניות כלפי ציבורים שלמים".

על המכתב חתמו השרים אריה דרעי ודוד אזולאי, סגני השרים יצחק כהן ומשולם נהרי והח"כים יעקב מרגי, יואב בן צור, יצחק וקנין, יגאל גואטה ואברהם מיכאלי.

גואטה מפגין מול חדשות 10 אתמול
שס רמי סדן פיטורין ערוץ 10 בירור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד