ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'טופ היימיש פוד' - יותר מרבבת מצביעים

למעלה מרבבה של מצביעים כבר השפיעו עד כה בתחרות 'טופ היימיש פוד' של פפסי-מקס • עוד לא השפעתם? חייגו עכשיו והצביעו! • ניתן להצביע עד יום שלישי כ"ט סיון (5/7) תשע"ו

'טופ היימיש פוד' - יותר מרבבת מצביעים

במסגרת התחרות המדוברת ביותר בציבור החרדי המדרגת את מסעדות אוכל ההיימיש הטובים ביותר, אלפים רבים של מצביעים כבר השפיעו ובחרו את חמשת המסעדות הכשרות למהדרין האהובות עליהם ביותר מתוך חמש קטגוריות הקולינריות הבאות: אוכל יהודי, שווארמה ועל האש, פיצריות ואוכל איטלקי, סנדוויצ'ים ומאפים ופלאפל.

במסגרת תחרות 'טופ היימיש פוד' שיוזמת 'פפסי-מקס', ציבור הצרכנים מוזמן לדרג את המסעדות בפרמטרים של טעם, אסתטיקה, שירות ומחיר – ובכך להשפיע על האוכל היהודי והישראלי הטוב ביותר. בתום שלב ההצבעה נשאל הבוחר שאלה פתוחה: "מהי מנת ההיימיש פוד המשתלבת לי הכי טוב עם 'פפסי מקס'?". העונה את התשובה היצירתית ביותר, זוכה בזוג כרטיסי טיסה לפראג.

רובד נוסף של הפרויקט הוא מצד המסעדות המשתתפות, המציעות דיל מיוחד לתקופת המבצע של 'מנת הבית' בשילוב משקה 'פפסי מקס' במחיר מבצע מיוחד. במקביל, מתקיים מבצע במתחמי רשתות השיווק הגדולות, לפיו כל מי ש'נתפס' באופן אקראי על ידי דיילי 'פפסי מקס' עם מארז שישיית בקבוקי פפסי-מקס בעגלת הקניות שלו יקבל במקום שובר הנחה אטרקטיבית למימוש באחת מהמסעדות המשתתפות בתחרות. המבצע בתוקף עד כ"ט סיון (5/7) תשע"ו.
פפסי מקס תחרות מסעדות טופ היימישע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד