כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

התפללו: מצבו של הרב זיאת מוסיף להיות קשה

מצבו של מנהל ישיבת יסודות, הרב אברהם זיאת, שהתמוטט במהלך מסע גיוס כספים בארגנטינה, מוסיף להיות קשה והוא מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ. הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב אברהם ישעיהו בן חנה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל

הרב אברהם זיאת
הרב אברהם זיאת

 

מצבו של מנהל ישיבת יסודות, הרב אברהם זיאת, שהתמוטט אמש (ראשון) במהלך מסע גיוס כספים בארגנטינה, מוסיף להיות קשה והוא מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אמש בשעה 11:00 בבוקר (שעון ארגנטינה), הרב זיאת חש ברע ויצר קשר עם אחד ממקורביו מבני הקהילה המקומית. המקורב הזעיק את כונני ארגון 'הצלה ארגנטינה' לבית הארחה 'סוויט סאן לואיס' שברובע אונסה, בו נהג הרב להתארח בקביעות.

אנשי 'הצלה ארגנטינה' ערכו בדיקות מקיפות בבית הארחה לרב ולאחריהן הוחלט להבהיל את הרב לבית החולים המקומי "סיווסאו" בבואנוס איירס, שם התברר שהרב עבר התקף חריף בליבו, ונעשו לו שני צינטורים.

הרב מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ ומטופל על ידי מיטב הרופאים בארגנטינה. כמו כן, משמרות של מקורבים שוהים לצידו של הרב בכל שעות היממה. הרב, שידוע במאור פניו וחביבותו, מוכר מאוד בקהילה היהודית במדינה, ובמוסדות התורה מתפללים להחלמתו המהירה.

מקרוביו מציינים כי הרב התארח בשבת בבתי נדיבים ולא הראה כל סימני תשישות וחולי.

 

בית החולים בו מאושפז הרב זיאתצילום: בית החולים בו מאושפז הרב זיאת

בית החולים בו מאושפז הרב זיאת


בכיר בקהילה היהודית בארגנטינה אומר הערב ל"בחדרי חרדים": "קיבלנו את הידיעה בהלם. הרב מאוד מוכר כאן. ידידים של הרב שיש להם בנים בישיבה, בהם הרב אברהם ששון והרב אוריאל סואס, דואגים לכל הפרטים ועומדים בקשר רציף עם בני המשפחה, שמיד כשנודע להם על האירוע יצאו לכאן לשהות לצידו".

כפי שדווח הבוקר לראשונה ב"חדרי חרדים", עם היוודע המקרה החלו בישיבת יסודות להעתיר בתפילות לרפואתו השלמה. גם בישיבת 'יסודות התורה' שבראשות הגרב"צ לב, שהתפלגה בדיוק לפני שנה, פתחו בתפילות לרפואתו של הרב.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב אברהם ישעיהו בן חנה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הרב אברהם זיאת ארגנטינה התקף לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד