י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טרגדיה: הרב המקובל מבית דגן נהרג בתאונה לעיני בנו

המקובל הצדיק רבי מימון רווח זצ"ל, מבית דגן, נהרג הערב בתאונת דרכים בראשון לציון לעיני בנו והוא בן 81. הרב סיים לסדר קידושין באולם סמוך ונהרג ממש עם יציאתו את האולם כשנדרס על ידי רוכב חולף

רבי מימון רווח זצ"ל (באדיבות המצלם)
רבי מימון רווח זצ"ל (באדיבות המצלם)

טרגדיה קשה: מבית החולים 'אסף הרופא' בצריפין מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו הטראגית של המקובל הצדיק רבי מימון רווח זצ"ל מבית דגן לאחר שנפצע אנושות אמש (שני) בתאונת דרכים בראשון לציון, והוא בן 81.

התאונה הקשה התרחשה ברחוב דרך המכבים בראשון לציון כאשר הרב זצ"ל צעד רגלית ונלכד מתחת לרכב מרצדס חולף.

הרב הגיע לראשון לציון לסדר קידושין בחתונה באולם סמוך, לאחר החופה בנו הלך להביא את הרכב ואז לעינו בנו הוא נדרס על ידי רכב חולף, כאשר בני משפחתו נמצאים באולם.

צוותי כיבוי חילצו את הרב כשמצבו מוגדר אנוש והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא שם נאבקו הרופאים על חייו בחדר טראומה אך נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה.



הרב מימון רווח זצ"ל שימש כאחד מרבני היישוב 'בית דגן' הסמוך לראשון לציון. הוא נולד במרוקו בי"ב כסלו תרצ"ד לאביו רבי אליהו ז"ל ואמו מרת שמחה ע"ה.

היה ממקורבי סדנא 'בבא סאלי' רבי ישראל אבוחצירא זיע"א בנתיבות, והיה נוסע רבות לקברו של ה'אביר יעקב' הטמון בדמנהור שבמצרים שם היה עושה מופתים.

בבית דגן שימש כרב המקום ופעל לקרב יהודים לאביהם שבשמיים. בבית דגן הקים בית כנסת גדול ומקווה טהרה ורבים שיחרו לפתחו מכל הארץ לבקש ישועות ולהתברך.

אחד ממבקשי ברכתו סיפר ל'בחדרי חרדים' "הוא היה פוגש אנשים שלא הכירהו כלל, הרב מיימון היה אומר להם יש לך כך וכך ילדים, ‏אנשים שהיו אצלו יצאו מופתעים והמומים מכוחותיו הוא ידע להגיד עליהם בדיוק מה הם ועל משפחתם".

הלוויתו תתקיים היום (ג') בשעה 16:00 אחר הצהריים מבית הכנסת 'אהל יצחק' בבית דגן לבית העלמין המקומי שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.





הרב מימון רווח בית דגן המקובל טראומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד