כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

צפו: המפכ"ל רוני אלשיך בהופעה של פריד

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, נצפה, כשהוא בלבוש אזרחי, בהופעתו של ענק הזמר החסידי אברהם פריד, שנערכה בהיכל התרבות בתל אביב. צפו בתיעוד

המפכ"ל רוני אלשיך בהופעה של פריד
המפכ"ל רוני אלשיך בהופעה של פריד

 

בהיכל התרבות בת"א התקיימה אמש (שני) הופעה של ענק הזמר החסידי אברהם פריד, כשלמשתתפים ציפתה הפתעה בדמותו של מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, שהגיע יחד עם רעייתו להופעה.

לדברי נוכחים במקום, אלשיך ישב באחת השורות כאחד האדם כשהוא בלבוש אזרחי. אהרון, אחד המשתתפים בהופעה, שישב בסמוך למפכ"ל, סיפר ל"בחדרי חרדים": "הייתי שקוע בהופעה, לפתע אני מפנה את ראשי הצידה ומגלה שמפכ"ל המשטרה לא פחות ולא יותר משתתף בהופעה ומתנהג כאחד האדם. זה מחזה שלא רואים בכל פעם - לחשוב שמי שמנהל את המשטרה יושב על ידך".

(צילום: יהודה קלמן, ערוץ 20)

בהופעה השתתף בין היתר בין היתר הבחור יהודה הישראלי, שנפצע קשה במהלך מבצע "צוק איתן" והפך לסמל לגבורה מאז פציעתו. כזכור, לפני כחודש פורסם גי משרד הביטחון סירב לממן למשפחתו של הישראלי את עלויות השיפוץ שנדרש למען שיקומו בבית הוריו בעופרה. בעקבות כך, המשפחה פתחה בקמפיין מימון המונים והצליחה לגייס את הסכום הנדרש.

לקראת סיום ההופעה הקדיש פריד את השיר "חזק" ליהודה הישראלי.

במהלך ההופעה, כאשר פריד ירד מהבמה לשיר "תניא" יחד עם הקהל, גילה להפתעתו את הזמר והחזן אברמי רוט יושב בקהל. פריד הזמין את רוט לשיר איתו את "כי המצוה" ורוט בנוסף שר גם את "ארץ צבי" של יהורם גאון.

רוני אלשיך הופעה אברהם פריד יהודה הישראלי אברמי רוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד