כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שמחה: שיפור במצבו הקשה של מנהל ישיבת 'יסודות'

מארגנטינה מגיעה הבשורה המשמחת כי שיפור חל במצבו של מנהל ישיבת יסודות הרב אברהם זיאת, שאושפז במצב קשה במהלך מסע לאיסוף כספים

ישיבת יסודות, צילום: אלי קובין
ישיבת יסודות, צילום: אלי קובין

עידוד וקורת רוח רבה בקרב בני הקהילה היהודית בארגנטינה מהשיפור שחל במצבו של מנהל ישיבת יסודות הרב אברהם זיאת, שהתמוטט בתחילת השבוע במהלך מסע גיוס כספים בארגנטינה.

תושב הקהילה היהודית בארגנטינה אומר ל'בחדרי חרדים' הבוקר כי אמש משעות הצהרים (שעון ארגנטינה) ניכר שיפור רב במצבו של הרב, והרב כבר משוחח עם השוהים לצידו ומראה סימני התאוששות והחלמה.

לדבריו, "היינו במתח רב ביממה הראשונה, אך רואים בחוש שהתפילות הרבות עוזרות. אנו מייחלים לכך שכבר בימים הקרובים הרב יוכל לצאת מבית החולים ויחזור בהדרגה לפעילותו הברוכה עבור הישיבה שבראשה הוא עומד".

הוא מוסיף ומספר כי "רבני קהילות ואישי ציבור רבים עלו לבקרו והתעניינו בשלומו של הרב במהלך יום האתמול. יש כאן הערכה גדולה מאוד לרב שליט"א, האצילות והמאור פנים שלו שובים כל לב, ושמעה הטוב של ישיבת 'יסודות' הולך לפניה כשטובי בוגרי הישיבות קטנות כאן נשלחים ללמוד בה. כעת, בזכות התפילות והטיפול האיכותי והמהיר שהרב קיבל כאן, הרב הולך ושב לאיתנו".

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי משפחתו ומקורבו של הרב זיאת נמצאים בדרכם לארגנטינה בכדי ללוות את הרב בימים הקרובים ולזרז את שובו ארצה בבריאות איתנה.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב אברהם ישעיהו בן חנה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
ישיבת יסודות הרב זיאת ארגנטינה התקף לב מצב קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד