כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בלי וינשטיין: כי לפני הכל, חרדים

'בחדרי חרדים' בחר שלא לעסוק בסיפור האנושי הכואב שעלה לכותרות השבוע • זהו סיפור אישי ומציצני, הפוגע במשפחה ללא עניין ציבורי

בלי וינשטיין: כי לפני הכל, חרדים

פרשייה כאובה מסעירה את ישראל בימים האחרונים. הרקע של כוכבת הפרשה החרדית, מאפשר למציצנות הטבועה באדם באופן טבעי לחפור בסיפור אישי, כואב וטראגי.

אבל לא אצלנו ב"בחדרי חרדים".

מיד עם הידיעה הראשונה על החיפוש אחר אישה שנעדרת ויש סכנה לחייה, הבנו כי יש פה סיפור אישי, טראגי ונפשי. בכללים שלנו, כאתר חרדי המקפיד לעסוק בנושאים המעסיקים את הקהילה שלנו - לסיקור סיפור זה אין מקום.

בעינינו, אין לו מקום גם במקומות אחרים, אך למי שאינו חרדי באמת - יהיה קשה להסכים או להבין על מה מדובר.

יודגש, מדובר בסיפור אישי שמלבד מציצנות מהסוג הרדוד והדוחה ביותר, אין לו נגיעה ציבורית.

אנו מאמינים ובטוחים, כי שמירה על כללי ההלכה ופרשה שמתחילה ונגמרת בחיי אשה, משפחתה וילדיה, על קשייהם ומצוקותיהם, כשכל היבטי הפרשה מסתכמים בחייהם הפרטיים, אין לה מקום בפרהסיה ציבורית.

מדובר בעניין עקרוני, בין אם מדובר בחרדי, דתי או חילוני. (מיותר לציין כי לא נטאטא ב"בחדרי חרדים" פרשות אשר נחשבות לחולי חברתי, או עוסקות בנושאים ציבוריים ואנשי ציבור).

אגב - בנוסף על כל זה, ככל שעוברות השעות מתבררת התמונה המלאה, שהיא - מסע תקשורתי מתוזמן ומיוחצן, המנסה למצות עד תום את השחרת פני החברה החרדית וקהילה חסידית, וכל זאת על ידי ארגון שמטרתו היא העברת יהודים שומרי תורה מאמונתם בבורא עולם - אנו משוכנעים כי סיוע לארגון זה בפרסום, הוא כריתת ענף היסוד שלנו כחרדים.

בחדרי חרדים - לפני הכל, חרדים.
אסתי ויינשטיין פרשה כאובה מציצנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 119 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד