י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

עולם הפרסום הגיע לחגוג בפתיחת המשרדים החדשים של פרסום גיל

בטקס רב רושם נחנך המשכן החדש של פרסום גיל, המסמנים את התרחבות המשרד • המשתתפים באירוע התרשמו מהעיצוב הייחודי ומסביבת העבודה שהושקע בה מחשבה רבה • במהלך האירוע נחשף הספר החדש העוסק בפרסום חרדי, בהוצאת המשרד

עולם הפרסום הגיע לחגוג בפתיחת המשרדים החדשים של פרסום גיל

בימים אלה נחנכים המשרדים החדשים של פרסום גיל - השבוע נערך במתחם החדש והמפואר טקס קביעת מזוזות ברוב עם, בהשתתפות רבנים, אנשי ציבור, ידידי פרסום גיל ומובילים בעולם הפרסום החרדי, שהגיעו להשתתף בשמחת הצוות וההנהלה.

בקביעת מזוזה התכבד הרב בצלאל אידלשטיין ראש ישיבת אהבת אהרן. המשתתפים באירוע נהנו מכיבוד עשיר וטעים שהוכן בטוב טעם ובעיצוב ייחודי, כיאה למתחם החדש והמושקע.

מעיניהם של המשתתפים הרבים לא נעלם העיצוב הייחודי של המשרד, תפיסת החלל ותכנון פינות העבודה של העובדים במשרד, המתאפיינים בפרטיות מירבית, המאפשרת עבודה שקטה וצלולה, ללא הפרעות.

במהלך חנוכת הבית נחשף הספר החדש, שהוצא לאור בידי פרסום גיל. המדובר בספר ''בראש חרדי'' העוסק בהרחבה בנושא הפרסום על כל היבטיו עם דגש על פרסום במגזר החרדי. הנוכחים התרשמו מהספר המושקע והמקצועי, שאינו מניח אבן על אבן בבואו לסקר את הפרסום החרדי.

המעבר של פרסום גיל למשרדים החדשים מסמן את ההתרחבות הגדולה של המשרד, צוות העובדים והיקף העבודה שגדל באופן משמעותי בשנים האחרונות, דבר שחייב את הגדלת מרחב העבודה של הצוות ושדרוג התנאים.

בפרסום גיל מעניקים את כל שירותי הפרסום: אסטרטגיה, מיתוג, קריאטיב וגרפיקה, הנעשים בידי צוות מקצועי ויצירתי עם ניסיון רב שנים. כמו''כ, במחלקת המדיה תמצאו תחת קורת גג אחת את כל סוגי ההפקות דפוס, הפקת מדיה והפצת מדיה הניתנים בידי צוות מקצועי ואמין, בעל תודעת שירות גבוהה שקשה למצוא במקומות אחרים.











































פרסום גיל חנוכת משרדים גיל עולם הפרסום החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד