י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בנט שוב עושה שרירים: מתנגד להסכם עם טורקיה

לאחר התנגדות בכיר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער, מצטרף בנט למוחים ומכריז כי מפלגתו תתנגד לאישור ההסכם עם הטורקים

שוב הוא כאן, בנט. צילום: פלאש90
שוב הוא כאן, בנט. צילום: פלאש90

לאחר המתקפה של בכיר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער נגד ההסכם בין ישראל לטורקיה ותשלום פיצויים למשפחות נפגעי המרמרה, הודיע יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט כי מפלגתו תתנגד להסכם.

מ'הבית היהודי' נמסר כי "אמש עודכן השר בנט על ידי ראש המל״ל אודות פרטי ההסכם הסופי בין ישראל לטורקיה, כולל המסמך הנלווה בנושא החיילים הנעדרים, שהתברר שאין בו ממש. לפיכך הוחלט ששרי הבית היהודי יתנגדו להסכם הנוכחי".

לדברי השר בנט: ״פיוס עם טורקיה הוא חשוב לעת הזו ולאינטרסים של מדינת ישראל. יחד עם זאת, תשלום פיצויים למחוללי פעולת טרור הוא תקדים מסוכן שמדינת ישראל תתחרט עליו בעתיד.

"אסור למדינת ישראל לשלם פיצויים לטרוריסטים שניסו לפגוע בצה״ל. ככל שקיימת שליטה טורקית בחמאס, מוטב להם לעשות כל שביכולתם כדי לדאוג שאורון שאול והדר גולדין ז״ל ישובו לישראל״.

בפוסט שפרסם בפייסבוק פירט השר בנט - "אחיי ואחיותיי היקרים. אני מבקש להביע את דעתי האישית ומחאתי על האטימות הנוראה וחוסר הרגישות האיומה כלפי משפחות הנעדרים והסבל שהם עוברים יום יום שעה שעה, סבלם כנראה אינו נמצא על סדר יומו של ראש הממשלה, ומשכך, למיטב הבנתי, לא הוזכרו ולו במילה אחת בהסכם ההשפלה הלאומי עם טורקיה שהוא הודאה באשמה המוצגת לכל העולם.

"כאילו אנחנו הפושעים הגדולים, בכל פרשיית משט המרמרה, וכל אותם אלו שהגיעו וביקשו לרצוח ולטבוח בחיילנו יקבלו פיצויי על כך. כמו גם התקדים לכל הרוצחים והטובחים בנו ובילדינו לדרוש פיצויים. אסור שהסכם זה יצא לפועל, בטח ובטח ללא פתרון שיביא את החללים לקבר ישראל".
נפתלי בנט הסכם טורקיה מרמרה גולדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד