כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בן המקובל משחזר: "ראינו את אבא עף באוויר. החתונה נהרסה"

איציק רווח, בנו של המקובל מבית דגן הרה"ג מימון רווח זצ"ל, שנהרג אתמול בתאונת דרכים קטלנית, משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את הרגעים הקשים שחווה אמש, מספר על מעלת אביו ומבקש מהציבור להגיע ולחלוק לו כבוד אחרון

המקובל זצ''ל
המקובל זצ''ל

 

איציק רווח, בנו של המקובל מבית דגן, הרה"ג מימון רווח זצ"ל, שנהרג אתמול (ב) בתאונת דרכים קטלנית, שוחח עם 'בחדרי חרדים' ומשחזר את אשר אירע מחוץ לאולם האירועים - שם התרחש האסון אמש.

"אני ואחי הגדול הסענו את אבי לקדש זוג שמתחתנים בראשון לציון, אבא היה שמח מאוד בחתונה, הוא קידש בשמחה את הזוג ודיבר עם משתתפי האירוע. הכל היה רגיל. לא חלמנו לרגע שזה יקרה.

"לקראת סיום החתונה, אבי רצה לחזור לביתו, אחי הגדול אמר לאבי שבמקום שהוא ילך ברגל עד היכן שחנה עם הרכב, שיחכה לו בצומת ליד האולם והוא יביא את הרכב ויאסוף אותו, ואכן כך היה. אבא חיכה בצומת ואז לפתע רכב הגיח ודרס את אבא. היה בום חזק, ואז ראינו את אבא עף לנו מול העיניים באוויר, זה היה מחזה נורא".

איציק מציין כי "עדיין לא יודעים מי אשם ואיך זה קרה. אך זה אסון קשה, אנחנו מרגישים עדיין בתוך סיוט. לאחר האירוע פינו את אבא לבית החולים במצב קשה ונאבקו על חייו אך למרבה הצער נקבע מותו".

לדבריו, "עם היוודע דבר התאונה רבים מהאורחים מהאולם והחתן והכלה לא הבינו מה קרה וחשו לזירת המקום, לפתע כל השמחה נהפכה לצער ועצב. שתי דקות לפני כן עוד דיברנו עם אבא בחתונה רגיל לחלוטין".

על ההנהגותו ומידותיו של אביו מספר איציק לבחדרי חרדים: "אבא ז"ל היה איש של חסדים, שנותן ועושה הרבה למען השני, מעל 30 מצבות עשה אבי לנפטרים שלמשפחתם לא היה תקציב. בנוסף הוא החזיק כולל אברכים 14 שנה".

לסיום, הוא מבקש מהציבור לבוא לחלוק כבוד אחרון לאביו המנוח, במסע ההלווייה שייערך בשעה 4 בבית דגן.

הרב מימון רווח סידר קידושין ונהרג נהרג בדריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד