כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תקדים בבני ברק: דירה עם מעבדת סמים - הוחרמה

שתי דירות ששימשו כמעבדות לגידול סמים - הוחרמו בצעד תקדימי על ידי המשטרה, ובעליהן נעצרו

שתילי מריחואנה. צילום: משטרת ישראל
שתילי מריחואנה. צילום: משטרת ישראל

בצעד חריג ותקדימי, משטרת מרחב דן תפסה דירה לצרכי חילוט בפאתי בני ברק, לאחר ששימשה כמעבדת סמים. דירה נוספת נתפסה והוחרמה בתל אביב.

עליית מדרגה במאבק בתופעת הגידול והסחר בסמים: בעקבות פעילות שנעשתה לאחרונה כנגד תופעת גידול הסמים בבתים, ביצעה המשטרה חיפוש בדירה בבני ברק אשר התבררה כמעבדת סמים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בדירה אשר נמצאת ברחוב בורוכוב בשכונת פרדס כץ בבני ברק, נתפסו עשרות שתילים ובהם כ-7 קילו של מריחואנה. בעל הדירה, תושב העיר בן 43 - נעצר, ובית המשפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

בנוסף לכך, נערך חיפוש בדירה ברמת גן ונמצאו בה סמים ארוזים ומוכנים להפצה. בדירה נעצרו אם ובנה אשר הודו באחזקת הסם. לאחר שהתברר כי הסם אשר נמצא ברשותם, מקורו בדירה בתל אביב אשר גם היא נמצאת בבעלות האם, בוצע חיפוש בדירה ונמצאו בה 16 ק"ג שתילי סם מסוג מריחואנה.

החשודה, תושבת רמת גן בת 66, שוחררה עד למשפט ובנה אף הוא תושב רמת גן בן 31 נשלח למעצר בית עד תום ההליכים.

לאור העובדה כי שתי הדירות שימשו ככלי לביצוע פשע, הוחלט במשטרה בצעד תקדימי לתפוס את הדירות לצרכי חילוט. צעד זה מבטא כאמור עליית מדרגה בלחימה בתופעת גידול הסמים בבתים ומבהיר שוב כי המשטרה תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להאבק בתופעת גידול וסחר בסמים.
שתילי מריחואנה חילוט דירה סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד