י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרוצח ישי שליסל מדבר מהכלא: אני חייל של ה'. הוא ידאג לי" • האזינו

לאחר שנגזרו על הרוצח ישי שליסל - שרצח את הנערה שירה בנקי ע"ה במצעד בי-ם, מאסר עולם ו-31 שנות מאסר נוספות, הוא התייחס הערב לראשונה מתוך כותלי הכלא לגזר הדין: "אני צריך לעשות את שלי והקב"ה יעשה את שלו" • האזינו

הרוצח ישי שליסל (יונתן זינדל, פלאש 90)
הרוצח ישי שליסל (יונתן זינדל, פלאש 90)

 

יומיים לאחר שנגזרו על הרוצח ישי שליסל - שרצח בשנה החולפות את הנערה שירה בנקי ע"ה במצעד בירושלים וניסה לרצוח נוספים, מאסר עולם ו-31 שנות מאסר נוספות, העניק הערב (שלישי) שליסל ראיון ראשון מתוך כותלי הכלא למהדורה המרכזית של "ערוץ 10".

שליסל כמובן לא התנצל על עצם מעשיו, אלא רק על התוצאה שלהם. "מצעדי הגאווה האלה הם מציגים את עצמם כאהבה – אני רוצה להדגיש את השקר הגדול של הדבר הזה. לא אהבה – זה בדיוק ההפך. זה שנאה בהתגלמותה" אמר שליסל.



על גזר הדין אמר כי "זה דבר שהיה צפוי מראש. אני גם אמרתי לבית משפט שאני מאמין שהקב"ה לא הסמיך אותם לשפוט ואני לא רוצה להכיר בהם וגם לא רוצה ייצוג. אני חייל של הקב"ה, שהקב"ה ידאג לי, וברוך ה' הכל טוב".

כאמור, שליסל לא הביע חרטה ואמר: "הם עושים את המצעדים האלה דווקא נגד הקב"ה, ומציגים בפני כל העולם שבמקום שאנחנו עם קדוש, בנים לה', מתועב ומשוקץ ומסריח עם מצעדים. הם מראים את זה לכל העולם".

על הרצח הנערה והאם הוא מעוניין להעביר למשפחתה מסר אמר שליסל: "המשפחה שלה זה כמובן מקרה מצער".

 

שליסל נעצר לאחר הרצח במצעד (פלאש 90)צילום: שליסל נעצר לאחר הרצח במצעד (פלאש 90)

שליסל נעצר לאחר הרצח במצעד (פלאש 90)


שליסל הוסיף, "אם בן אדם הולך ברחוב, פתאום רואה שמרביצים לאבא שלו, אז מה הוא יעשה? הוא יעמוד בצד ישמור על הנימוס והסדר והחוק? אותו דבר הקב"ה. הוא אבא שלנו וזה פשוט כאילו מרביצים לו. יורקים לו בפרצוף".

"אני לא אומר שצריך לרצוח אבל שים את זה בתור נקודה למחשבה. הר הבית נתנו אותו למוסלמים. את קבר דוד המלך רוצים לתת לנוצרים, את הכותל רוצים לתת לרפורמים, את בנות ישראל נונתים לערבים, ומגבים את זה".

לסיום אמר שליסל: "אני תמיד צריך לעשות את שלי והקב"ה בעזרת ה' יעשה את שלו".

על פי הדיווח בערוץ 10, שליסל ככל הנראה לא יערער על גזר דינו מאחר ואינו מכיר במערכת המשפט. המשמעות היא ששליסל יבלה את שארית חייו בכלא מאחורי סורג ובריח.

ישי שליסל שירה בנקי רצח במצעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד