י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

דרעי חבר של הסודנים ומוכר את עקרונותיו

ברוך מרזל יוצא במתקפה אישית חזיתי נגד שר הפנים אריה דרעי, וטוען בטורו השבועי בתוקף כי דרעי משתייך לשמאל ופועל בהתאם לכך

מרזל. צילום: אמיר לוי, פלאש 90
מרזל. צילום: אמיר לוי, פלאש 90

אמר שלמה המלך – "ככלב שב על־קיאו כסיל שונה באיוולתו" (משלי כ"ו, י"א). אריה דרעי אינו עוצר באדום. לא די לו להיות חברם הטוב של אויבינו הערבים. לא די לו להיות שר הפנים שהעביר למגזר של אויבי ישראל מאות מיליונים רבים, יותר מכל שר פנים אחר. לא די לו בכך שאת פרס משרד הפנים לניהול תקין העניק דווקא לששה עשר ישובים ערביים. לא די לו בכך שהכשיר בניה ערבית בלתי-חוקית תוך שהוא מכריז שלא יהרוס בתים לא חוקיים של ערבים, רק של יהודים הוא ממשיך להרוס. לדידו, קיים בארץ מחסור בערבים, אז הוא העניק לעוד אלפיים ערבים תעודות זהות ישראליות במסגרת "איחוד משפחות". לא די לו בכך שערב כניסתו לכלא לפני כעשור וחצי, ארגן כנס בבניני האומה, שם התפאר בכך שעזר לערבים יותר מכל שר בהיסטוריה. לא די לו בכך, שבאופן שיטתי התנגד במשך כל שנות ישיבתו בממשלה למבצעים צבאיים שנועד להלחם בטרור. לא די לו בכך ש"בזכותו" הממשלה העבירה בזמנו את חוק כבוד האדם וחרותו, אשר העניק לבג"ץ סמכויות אדירות לפגוע ביהדות ובזהותה היהודית של המדינה. לא די לו בכך שהיה מהטבחים הראשיים של אותה קדרה שהסריחה בזמנה ונועדה להעלות את פרס לשלטון. לא די לו בכך שיזכר לדראון עולם כמי שסייע רבות להעברת הסכם אוסלו הידוע לשמצה.

אחרי כל זה, ממש עם ירידת מאמר זה לדפוס אנחנו מתבשרים, שלראשונה מאז קום המדינה מממן משרד הפנים הסעות של מוסלמים לתיפלותיהם במסגדים בירושלים. אריה דרעי צריך לעשות משהו חדש. משהו שימקם אותו בקצה קצהו של השמאל הרדיקלי בישראל.

ובכן, לא רק שונאינו הערבים נהנים מאריה מכלוף, מעתה יש לו חברים חדשים – הסודנים. ביחסו לערבים עוד חשבנו שהוא מוכר את העקרונות בשביל קולות, אך הטיפול הסלחני במסתננים הרי לא יביא לו קולות, אולי אהדה בעיתון הארץ וחוגי ידידיו (האשכנזים) מהשמאל הקיצוני.

בניגוד להלכה היהודית, בניגוד לאינטרס של מדינה יהודית, בניגוד לשכל הישר, החליט מיודענו להעניק תעודת "פליט" למנהיג המסתננים הסודנים מוטסים עלי. עלי, שחצה את גבולות המדינה ללא אישור ושהה ועבד כאן במשך שנים בניגוד לחוק תוך שהוא מנהל קמפיין תעמולה נבזי כנגד המדינה, ימשיך כעת את חייו בישראל בנחת, בעוד עורכי דינו טוענים כי זאת רק הסנונית הראשונה. בהמשך נראה עוד ועוד "פליטים" שבבוא היום יהפכו לאזרחים ויסייעו למאבק להפיכת מדינת ישראל ל"מדינת כל אזרחיה". בחוד החנית של מגמה זו עומדים ערביי ישראל, ושותפים להם אותם גויים שהגיעו מחבר העמים, אנשי השמאל הרדיקלי, וכן... ניחשתם נכון, אריה מכלוף דרעי.

אותו איש, אשר במערכת הבחירות פרט על נימי הרגש העדתי והתיימר לייצג את תושבי השכונות, אותו האיש שניהל את קמפיין השקופים, שעה שהוא מתרווח לו בחיי פאר יחד עם מקורביו, אותו האיש שחבריו הטובים הם ליברמן הרוסי, מרטין שלאף האוסטרי, חיים רמון ועוד אנשים מהסוג הזה - הוא אשר מסרב בשיטתיות להיפגש עם נציגי דרום תל אביב. תחת זאת, העדיף כדרכו לשרת את השמאל האנטי-ציוני ולהעניק מעמד פליט למנהיג המסתננים.

השמועות מספרות, כי בבעלות משפחת דרעי בנין בשכונת התקוה, המושכר לסודנים בלתי-חוקיים. תושבי דרום תל-אביב ממורמרים על כך וטוענים שעבור אינטרסים אישיים וכלכליים מפקיר אותם שר הפנים. נכון הדבר, שאת אריה דרעי מעניין דבר אחד – אריה דרעי. אולם לדעתי הנושא כאן זה לא הנכס שלו בדרום תל-אביב. מדובר בנכס אחד מני רבים, שאותו "שקוף" מחזיק בדרך זו או אחרת, ומן הסתם יש לו נכסים יותר יוקרתיים. כאן מה שמעניין אותו זה עצם ההזדמנות להרוס את המדינה היהודית, לכרסם ברוב היהודי הדחוק שאולי עדיין יש כאן, ותוך כך, כמובן, לזכות למעמד של "אתרוג" לקראת המשפטים הבאים עליו, שאינם אלא קצה הקרחון משחיתויותיו הרבות.

אני קורא לציבור יראי ה' שבקרב בוחרי ש"ס, אלו שבאמת ובתמים מאמינים במורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף, ושאינם מתפעלים ממעללי אותו עסקן – שלחו אותו הביתה, לפני שיגרום כאן להרס ולחילול ה' נוסף. כבר שבענו ממנו די!

ברוך מרזל.
עוצמה יהודית.
חברון
ברוך מרזל אריה דרעי שמאל פליטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד