ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

יוסי שריד ברגע של גילוי לב: "עייפתי מלשנוא" • וידאו

בוגרות המחזור הראשון של השלוחה החרדית ב'הבצפר' יצאו לצורך פרויקט לראיין את יוסי שריד • על יחסי חרדים-חילונים, ועל ימיו כשר חינוך שדאג לחרדים • צפו

יוסי שריד, בביתו
יוסי שריד, בביתו

בוגרות המחזור הראשון של השלוחה החרדית של 'הבצפר', המגישות בימים אלה את עבודת הגמר בנושא יחסי-ציבור, כבר יכולות לרשום לעצמן אמירה מרתקת, מאחד האישים הכי מרתקים בשמאל הישראלי.

לקראת סיום לימודיהן, אמורות התלמידות להגיש את עבודת הגמר שלהן בנושא יחסי ציבור. אחת הקבוצות בכיתה קיבלה פרויקט, שבימים אלה הופך לאקטואלי שבעתיים: לבנות קמפיין יח"צ למגזר החרדי.

במסגרת שלבי ההכנה להגשת הפרויקט, הן מקיימות תהליך של בחינה למצב התדמיתי כיום של המגזר החרדי אל מול המצב האידיאלי - ומהו הגורם לפער שביניהם.

במסגרת התחקיר נפגשו שתי נציגות מאותה קבוצה, יעל קליגר ודבי אנגלרד, עם יו"ר מרצ לשעבר, יוסי שריד, כדי לשמוע ממנו מהי דעתו בנושא, זאת לאחר שבימים האחרונים הן ראיינו אישים נוספים כמו הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, הרב משה גרילק העורך הראשי של עיתון 'משפחה', הרב דוד זילברשלג, פרופ' עוז אלמוג, הפרסומאי רוני רימון ועוד.

מתוך הראיונות והשיחות אמורות התלמידות להגיע לתובנה המקצועית, ולבנות ממנה את הקמפיין שאמור, לפחות במסגרת התרגיל, לשנות את תדמיתו של המגזר החרדי - מה שכל-כך נדרש כיום, כשסערת השיסוי כנגד הציבור החרדי שוברת שיאים.










תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד